Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag så jeg en kvinnelig søppeltømmer, som sto bakpå søppelbilen og sprang etter bossdunker.

Det har jeg aldri sett før noengang. Hun var sikkert i 40 årene, med ørepynt og så ut som en sånn vanlig mamma.

Ganske rart syn.

Ja, vi har langt å gå fortsatt når det gjelder likestilling i arbeidslivet.
Lenke til kommentar

I dag så jeg en kvinnelig søppeltømmer, som sto bakpå søppelbilen og sprang etter bossdunker.

Det har jeg aldri sett før noengang. Hun var sikkert i 40 årene, med ørepynt og så ut som en sånn vanlig mamma.

Ganske rart syn.

Ja, vi har langt å gå fortsatt når det gjelder likestilling i arbeidslivet.

Som kvinner ikke kler være søppeltømmere, kler ikke menn å være vaskekoner. Det kan selvsagt være tillatt, og diverse mindretalls-meninger om. Men derfra til å bli et likestilt press/forventning om å ta slike respektive type jobber for kvinne og mann, mener jeg ikke trenger være noe mål.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg er lei av tog allerede og har nesten sju timer igjen.

FML...

Jeg brukte 26 timer på å komme meg hjem til jul. Ikke medregnet de 6 timene jeg tilbrakte på flyplassen i Manila før avreise, hvorav 4 ble brukt stående i kø.

Hater den flyplassen så intenst. Rekorden er 13 timers ventetid før avgang. For så vidt ganske fornøyd med bare 4 timer kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...