Teitgutt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Eg berre sit her og høyrer på Fleetwood Mac, eg. Akkurat som i går. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 I dag så jeg en kvinnelig søppeltømmer, som sto bakpå søppelbilen og sprang etter bossdunker. Det har jeg aldri sett før noengang. Hun var sikkert i 40 årene, med ørepynt og så ut som en sånn vanlig mamma. Ganske rart syn. Ja, vi har langt å gå fortsatt når det gjelder likestilling i arbeidslivet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) I dag så jeg en kvinnelig søppeltømmer, som sto bakpå søppelbilen og sprang etter bossdunker. Det har jeg aldri sett før noengang. Hun var sikkert i 40 årene, med ørepynt og så ut som en sånn vanlig mamma. Ganske rart syn. Ja, vi har langt å gå fortsatt når det gjelder likestilling i arbeidslivet. Som kvinner ikke kler være søppeltømmere, kler ikke menn å være vaskekoner. Det kan selvsagt være tillatt, og diverse mindretalls-meninger om. Men derfra til å bli et likestilt press/forventning om å ta slike respektive type jobber for kvinne og mann, mener jeg ikke trenger være noe mål. Endret 28. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Søppeltømmere har det som plommen i egget. Ikke overasket over at damene har oppdaget det "allerede" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jobben kan sikkert være grei. Men selv hadde jeg ikke helt taklet stempelet å være en. Tror neppe det er mange andre som ville likt å smykke seg med tittelen heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Søppeltømmere har det som plommen i egget. Ikke overasket over at damene har oppdaget det "allerede" Har de? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg har sett flere kvinnelige søppeltømmere, både her og i store byer. Hu som er her, er noen og tyve, har knallrosa hår, og er ganske attråverdig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hadde aldri trudd sjefen sjølv skulle døy ein dag. Kvil i fred. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Rart den kroppen har holdt ut så lenge. Lemmy var en seig faen. Triste greier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tenke seg det..jeg var på konsert med dem i Oslo 3. desember. Nå er han borte. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Jeg er lei av tog allerede og har nesten sju timer igjen. FML... Jeg brukte 26 timer på å komme meg hjem til jul. Ikke medregnet de 6 timene jeg tilbrakte på flyplassen i Manila før avreise, hvorav 4 ble brukt stående i kø. Hater den flyplassen så intenst. Rekorden er 13 timers ventetid før avgang. For så vidt ganske fornøyd med bare 4 timer kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen. Endret 29. desember 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Nesten rart å tenke på at det til slutt var kreften som skulle ta knekken på Lemmy. Mannen virka jo nærmest udødelig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Nesten rart å tenke på at det til slutt var kreften som skulle ta knekken på Lemmy. Mannen virka jo nærmest udødelig.Jeg viste ikke engang hvem han var før igår. Har vell hørt navnet før og om motorferdsel, men ikke slik at jeg husker noe spesielt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Det er greit, det er ikke alle som har hørt om Star Wars heller, utrolig nok. 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha, ser gjennom forskjellige kanaler på TV og plutselig ser jeg Sjur med Coca Cola t-skjorta. 5 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Søppeltømmere har det som plommen i egget. Ikke overasket over at damene har oppdaget det "allerede" Har de? Sosialt, veldig bra lønn med tanke på hva som kreves for å bli søppeltømmer. Er jo litt fysisk, men det skader ingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Farmor pleide alltid å si til pappa at han kunne jo alltids bli bossmann når han følte seg frista til å droppe ut av skolen. Hun pleide å si det til meg også, helt frem til hun ble for dement. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tre av trådane på framsida av seksualdelen handlar om intimbarbering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha, ser gjennom forskjellige kanaler på TV og plutselig ser jeg Sjur med Coca Cola t-skjorta. Surrer jeg rundt på VGTV også? oO Halvveis relevant, men definitivt sant: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå