Delvis Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Puh endelig hjemme igjen. Og igjen med sekk full av de evindelige deodorantene og dusjsepene.Men til en forandring fikk jeg fine gaver av søsteren min. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Puh endelig hjemme igjen. Og igjen med sekk full av de evindelige deodorantene og dusjsepene. Men til en forandring fikk jeg fine gaver av søsteren min. Det er et hint, du stinker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Wehey, fikk en ny skjerm til jul. Kan endelig kvitte meg med 17" jeg har hatt siden starten av 2000-tallet, og i stedet installere 22" #2. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Fuck mas i jula. Som småsøstre som maser om at jeg skal ta bilde av dem. Og gjør jeg det, så blir det feil det også (brukte ikke blitz, fokuset er på magen deres (fuck autofokus på mobiler btw), mammas fot er med på bildene osv. Skulle jeg tatt ordentlige bilder, ville jeg da ikke brukt en fuckings telefon, og det er i alle fall ikke noe jeg er interessert i å gjøre rett etter middag. Du veit hva de sier: Hvis du er flink til noe så ta betalt. Jeg regner med dette var gratis? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Jepp, og jeg er ikke SÅ flink til å ta bilder av mennesker at det gjør noe. Kanskje flinkere enn søstrene mine (og med det mener jeg at jeg trenger å bruke mindre tid i Photoshop for å fikle med ting og tang for å få bildene like bra som de trenger), men det er det. Bestemte meg nå for å montere den nye skjermen. Kobler ut den gamle, tørker støv og opplegg, og setter opp den nye. Oppdager at strømkabel og video-innganger er på motsatt side enn hva de var på den gamle skjermen, og at strømkabelen akkurat ikke rekker bort (kjapp fiks, bare bytte stikkontakt), og at videokabelen akkurat ikke rekker (verre å fikse, krever at jeg drar frem hele kabel"systemet" bak PC-en). Aller helst skulle jeg hatt en DVI-kabel, også, men jeg finner ikke noen av de gamle jeg hadde. Bare en haug med VGA og HDMI. >< e: Fant en VGA-forlenger, får fikse meg en lang DVI på mandag i stedet. Og så var det å fikse fargeinnstillingene her. Skjermen er så lys at jeg blendes. Endret 25. desember 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Puh endelig hjemme igjen. Og igjen med sekk full av de evindelige deodorantene og dusjsepene. Men til en forandring fikk jeg fine gaver av søsteren min. Det er et hint, du stinker. Nei for det gjør jeg ikke det. Forresten får jeg det av personer jeg omgås toppen 1 til 2 ganger i året, og da i sammenhenger der jeg alltid er dusjet og fixet for anledningen. Det det stemmer garantert ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 "Amigos , ke e moms for noke ?" "Det e sånn man putte i kabuffa , bamsemums for eksempel" (Julefergå) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 God jul alle sammen, og gratulerer med forumsbursdag, j--!Hva i allverden fikk deg til å joine forumet på julaften? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 God jul alle sammen, og gratulerer med forumsbursdag, j--!Hva i allverden fikk deg til å joine forumet på julaften? Hjerneråte Eller den evigkjedelige tiden, som ungdom, mellom lunch og middag på julaften. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Det er én ting jeg ikke liker med jula. Det er st jeg bygger toleranse. Jeg burde ha vært ganske påvirket nå, men merker alt for lite. Er vel fjerde kvelden på rad jeg raider baren til fattern, men jeg føler jeg skulle merket mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Fantastisk. Sitter på et ferjeleie utenfor Trondhjem og venter på ei ferje som ikke kommer før om en times tid. Noe vi ikke oppdaget før nå, grunnet dårlig oppdaterte ferjeruter. Og ute er det sluddstorm. <3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Fantastisk. Sitter på et ferjeleie utenfor Trondhjem og venter på ei ferje som ikke kommer før om en times tid. Noe vi ikke oppdaget før nå, grunnet dårlig oppdaterte ferjeruter. Og ute er det sluddstorm. <3 #justsmurfproblems Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Feire nyttår i trondheim! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Selv skal jeg feire i Stavanger. Liker ikke å feire i byer generelt sett, men heller Stavanger enn Trondhjem. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Skremmende å lese om brannen til Roger Ruud som mistet alt.Har lurt på om jeg bør ta copy av viktig data,passord brukernavn,linker etc. Og gjemme det en annen plass, vet bare ikke hvor. Hvis andre finner disken. Vil ikke overlate den til andre, ikke stoler jeg på skyer og sånt. Ligge gjemt i bilen? Ikke trygt nok det heller.Grave den ned?For brenner alt opp blir det den verste jobben tror jeg. Få tilbake alle passorder og linker. Alt det andre er jeg ikke særlig redd for, det kan anskaffes nytt. Endret 26. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Puh endelig hjemme igjen. Og igjen med sekk full av de evindelige deodorantene og dusjsepene. Men til en forandring fikk jeg fine gaver av søsteren min. Kjipt. Jeg fikk også noen hygieneprodukter jeg kunne vært foruten, eller i hvert fall plukket ut av butikkhyllene selv. Og så fikk jeg enda mindre hyggelig gave da jeg var en tur i Oslo i dag. Den besto av en purring og et gebyr fordi en av bofellene mine ikke betalte sin del av strømregninga. Men jeg har vært i godt humor de siste dagene på grunn av en ting min kollega fortalte meg rett før ferien. Hun har bodd i Norge i et drøyt år og i sin jakt på kjærligheten har hun brukt Tinder. Hun opplever norske menn som svært forventingsfulle og opptatt av jobb og utdannelse. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har dame. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hrmph. I går da vi kom til huset til mormor, var det bitkaldt, siden varmepumpa hadde vært av i et par måneder. Våkner nå, og det er for varmt, og pumpa er tydeligvis låst til 26 grader. Det er 6 grader mer enn hva jeg finner komfortabelt, nesten så jeg er frista til å åpne et vindu og fyre litt for kråka. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 I dag så jeg en kvinnelig søppeltømmer, som sto bakpå søppelbilen og sprang etter bossdunker.Det har jeg aldri sett før noengang. Hun var sikkert i 40 årene, med ørepynt og så ut som en sånn vanlig mamma.Ganske rart syn. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Dama som leverer post til meg har store pupper og liker å slå av en prat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå