Eplefe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 jammen jeg har ikke et problem med at folk ser detOg... Du klarer ikke forstå at andre er det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er det greit for meg så er det greit for deg si ; )) ;) ;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 jammen jeg har ikke et problem med at folk ser detOg... Du klarer ikke forstå at andre er det? ....Jo, men jeg snakker selfølgelig for meg selv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nå ble jeg nysgjerrig her, hvilket karrierevalg, Pessimistisk? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nååå fikk du plutselig et problem med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Nååå fikk du plutselig et problem med det? nei men folk får jaggu meg overvåke meg om de skal vite noe as Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 hva tror dere om meg guri 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For meg er du bare en helt tilfeldig (jente?) på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 der har du rett, men du spurte nettopp om jeg drev med prostitusjon Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ja, siden du var så tilbaketrukket. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva forventer du fra en som har laks i navnet sitt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 http://epsilonism.blogspot.no/2013/10/pick-new-set-of-lies.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 der har du rett, men du spurte nettopp om jeg drev med prostitusjon Vanskelig å si. Gråsone. Men har det noe å si? Jeg synes du er tøff som gjør det du gjør. Kan ikke skjønne hva som er så galt med det. Du får noe du vil ha ut av det, og de i andre enden får noe de vil ha ut av det. Du gjør verden en tjeneste. Takk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva forventer du fra en som har laks i navnet sitt? Ja, ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 der har du rett, men du spurte nettopp om jeg drev med prostitusjon Vanskelig å si. Gråsone. Men har det noe å si? Jeg synes du er tøff som gjør det du gjør. Kan ikke skjønne hva som er så galt med det. Du får noe du vil ha ut av det, og de i andre enden får noe de vil ha ut av det. Du gjør verden en tjeneste. Takk. jeg vet ikke om du gjør narr av meg eller mener det men uansett det var snillt sagt tna Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Han gjør nok ikke narr av deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Alt trenger ikke være sarkastisk. /Sarcasm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå