Datasmurf Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Selv venter jeg på at teknikeren som var her i forrige uke og installerte fiber, skal komme tilbake og fikse en defekt kabel som går fra Get-boksen og inn på rommet mitt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tror du har alt for store forventninger tbh. Det mere realistiske er å sitte ved bordet med kolleger og si ting som "Ribba var bra ja.." "Joda den var det....god dessert også" "Jepp...." (se på klokka når man kan dra hjem, eller danse awkward swing med ei eller anna kontordame) Julebordet var en suksess med mye god mat og drikke. En av mine tyske kolleger satte seg etter hvert foran meg og fastslo at norsken hennes hadde blitt mye bedre på det femte glasset. Det hadde den ikke. Men ingen endte opp med å overnatte på kontoret i år, som visstnok har vært tilfelle tidligere. Julebordet besto riktignok av mer fyll enn sex. Men jeg har fortsatt to julebord i vente, først med en organisasjon jeg engasjerer meg i på fredag og så med kollegene fra den andre jobben min på lørdag. Der er de fleste deltakerne yngre, så da blir det andre boller. Da jeg kom på jobb i dag, fikk jeg for øvrig to flasker vin og en julebonus. Så da blir det en god jul i år også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 bollerJeg vet ikke om det var ordspill. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Noen som har prøvd dette? : Sovne på 1 minutt Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Noen som har prøvd dette? : Sovne på 1 minutt Skal prøve det nå om det virker. Det står at du må øve på det, så du kan neppe forvente at det virker på første forsøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Du kommer til å være så fokusert på å telle riktig og holde pusten riktig at du kan like godt surfe på ipaden i senga. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Noen som har prøvd dette? : Sovne på 1 minutt Skal prøve det nå om det virker. Hvis du øker CO2-nivået i blodet (ved å puste mindre) virker det søvndyssende. Det er ikke nødvendig med all tungegymnastikken. Selv så synes jeg ikke det får meg til å sovne, men hvis jeg har pustet for mye kan det hindre meg i å sove , så da gjelder det å puste mindre. Endret 14. desember 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Visumet til min kjæreste er godkjent og kan hentes på torsdag! Flyet går på lørdag! Bedre sent enn aldri. Ble nesten så jeg dro alene på juleferie. 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 http://store.steampowered.com/sub/85858/ Ridiculous bra deal her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ba-ta-clan Da-ge-stan Gamla-stan Tali-ban Ba-nan La-ban Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Star wars I morgen. Premieren!! Gleder meg jævlig! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Eg skulle egentlig dra alene på torsdag. Fikk perfekt plasering midt i salen. Men så ville brodern dra på premieren. Så eg skal se den 2 dager på rad Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Håper torsdag jeg og hvis ting klaffer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har ikke engang tenkt over det å skaffe meg billett. Burde jo egentlig det, mtp. at jeg er fan av de tre første filmene, og har særdeles trua på denne, men jeg orker liksom ikke dra på kino. Det er så jævlig med folk som bråker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har ikke engang tenkt over det å skaffe meg billett. Burde jo egentlig det, mtp. at jeg er fan av de tre første filmene, og har særdeles trua på denne, men jeg orker liksom ikke dra på kino. Det er så jævlig med folk som bråker.Enig der. Er jævlig irriterende med folk som prater, fikler med telefonen og godteriposer. Men denne filmen kan jeg ikke utsette å se, hype! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) I dag er jeg så glad at til og med et tannlegebesøk ikke klarte å ødelegge dagen. Bare to dager igjen på jobben, så drar jeg til norge å feirer jul med familien. Endelig er alt på plass. Jeg kan slappe av. Endret 15. desember 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Første film av den forrige trilogien så jeg på Colosseum (flydde dit!). Nå er det mer sånn går den på babykino? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har ikke engang tenkt over det å skaffe meg billett. Burde jo egentlig det, mtp. at jeg er fan av de tre første filmene, og har særdeles trua på denne, men jeg orker liksom ikke dra på kino. Det er så jævlig med folk som bråker.Enig der. Er jævlig irriterende med folk som prater, fikler med telefonen og godteriposer. Men denne filmen kan jeg ikke utsette å se, hype! Meh, har jeg venta så lenge på den, kan jeg vente til den kommer på Blu-Ray. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Hvorfor har folk så problemer med å skille i fjor og i fjord? Facepalmer hver gang jeg ser noen skrive "i fjord" når de snakker om forrige år. Kan ikke komme på noen dialekter hvor de legger til en d heller, så det kan ikke unnskyldes på den måten. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Kan ikke komme på noen dialekter hvor de legger til en d heller, så det kan ikke unnskyldes på den måten. Det er vel ingen dialekter der man uttaler d-en i fjord heller. Så de uttales likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå