L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) - "Hvorfor er du singel?" - "Hvordan da? Tilbyr du?" Endret 11. desember 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 - Jeg hadde ikke råd til en dobbeltsculler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 "Jeg drepte min eks da jeg var 16. Akkurat under alder for å bli fengslet." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) This just in: How to fix a cracked iPhone screen. Endret 11. desember 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Jeg føler meg mindre pen og mislykket når folk sier "kan ikke forstå at noen som er så pen som deg er singel" for da tenker jeg alltid at da kan jeg jo ikke være pen, for jeg er jo singel. Endret 11. desember 2015 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Topp 2 mest sjarmerende replikker overhørt i dag: "Sånn. Nå er du ute av bussen. Nå kan du spy." Og "(Utydelig) visst isje hadde vi komt inn." *sigh* Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Tips til fruktbrennevin?Nei, men gå for Minttu. Works every time Julegave til foreldrene Minttu høres ut som mint. Liker best spearmint isåfall, men ty for forslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Jul i Skien fengsel : ABB som nisse : Er det noen snille barn her.....ikke det ? Nei vel ! Fange : Jeg ska faen meg drepe rei ! ...og så senket julefreden seg i fengselet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Det er mint, og det er ganske forfriskende. Skjønt, man kan bli litt huggærn av å shotte ei flaske. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Er det noen norske barn her mener du vell? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller?? Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller?? Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke. Har ikke behov for noe ligg atm.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for? Heheh! Jeg gjør akkurat det samme... Men idag må jeg iallefall prøve å få sett en film eller to. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for? Hjernen er veldig hypp på sosial input som oppleves "nytt". Innimellom så kommer det "et drypp" og så får hjernen et kick. Det er det samme som spillegalskap. Man prøver igjen og igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Har det sånn at jeg har mer lyst å se filmer på nytt, enn å se nye. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Har det sånn at jeg har mer lyst å se filmer på nytt, enn å se nye.Jeg er óg sånn. Det er ganske dust Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg synes det er ganske greit. De lager ikke filmer som de gjorde før. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ostesmørbrød gastropub. Jeg hadde blitt milliardær på det konseptet. Ideen kom i det jeg gaflet i meg pulled turkey/nachos-vidunderet jeg skapte. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Fra gammel film: http://i.imgur.com/89GIUR9.webm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå