Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jul i Skien fengsel :

ABB som nisse : Er det noen snille barn her.....ikke det ? Nei vel !

Fange : Jeg ska faen meg drepe rei ! 

...og så senket julefreden seg i fengselet :D

Lenke til kommentar

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller??

Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke.

Lenke til kommentar

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller??

Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke.

Har ikke behov for noe ligg atm.. :lol:

Lenke til kommentar

Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for?

Hjernen er veldig hypp på sosial input som oppleves "nytt". Innimellom så kommer det "et drypp" og så får hjernen et kick. Det er det samme som spillegalskap. Man prøver igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...