Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke moroa i å deale med shitfaced kolleger som jeg ser 8 timer om dagen 5 ganger i uka nei.

Skumleste for min del er at jeg drikker nok til jeg begynner si til ledelsen/styret hva jeg mener om hvordan firmaet styres, mange mulige negative utfall. Best å holde ting passivt aggresivt og bak ryggen på folk.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde taklet en jobb hvor ledelsen ikke hørte på mine meninger angående slikt.

For mye inkompetanse og ansvarsfraskrivelse på kontorene våres, fører til kaos og misnøye blandt de ansatte. Føler dog det er best å holde kjeft og gjøre det beste man kan fordi dagen noen skader seg og arbeidstilsynet ser over timelister osv. blir de buret inne hele gjengen. 

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde taklet en jobb hvor ledelsen ikke hørte på mine meninger angående slikt.

For mye inkompetanse og ansvarsfraskrivelse på kontorene våres, fører til kaos og misnøye blandt de ansatte. Føler dog det er best å holde kjeft og gjøre det beste man kan fordi dagen noen skader seg og arbeidstilsynet ser over timelister osv. blir de buret inne hele gjengen.
Er ikke alle hos oss som er happy heller. Men ledelsen hører stort sett på. Det kommer egentlig an på hvordan man velger å si det... Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller??

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får

Det blir jo som å spørre "hva er det med deg som gjør at ingen liker deg". :p

Det kan jo være at de legger på "... du som er så pen" inne i hodet sitt, men ikke får seg til å si det.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Uansett en merkelig ting å si:S

Jeg er alltid fristet til å si at det er ikke mitt utseende eller personlighet det er noe galt med, men andres. Tør ikke å si det da for må leke litt down to earth as

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes spørsmålet i seg selv er vanskelig å svare på for jeg ser ikke på livet som jakten på kjærligheten liksom?? Det som skjer det skjer jeg har ikke et behov for å være så desp :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...