Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Tror du har alt for store forventninger tbh. Det mere realistiske er å sitte ved bordet med kolleger og si ting som "Ribba var bra ja.." "Joda den var det....god dessert også" "Jepp...." (se på klokka når man kan dra hjem, eller danse awkward swing med ei eller anna kontordame) Endret 11. desember 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jammen glad jeg ikke jobber ett så kjipt sted som deg, Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Du høres ut til å ha utrolig kjedelige kollegaer, Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Også vifte bort den overstadig berusa lagerkaren ved siden av seg som blåser "partyfløyte" i kinnet ditt hvert 10. sekund. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Rettelse: Du høres ut til å være utrolig kjedelig å ha på julebord, Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Stemmer sikkert det. Jeg dro på julebord for første gang på 10 år i år. "HÆ DREKKER DU IKKE?!!! *blåse partyfløyta i fjeset mitt for 10. gang*" Meg: Neeii du skjønner faren min var voldelig alkoholiker og...whatever x100 (gawd når kan jeg dra hjem) Endret 11. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg er enig med de to andre. Vi pleier å ha ting å snakke om i kantina, så jeg tror ikke det blir kjedeligere på julebordet. Vi har ingen lagerarbeidere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bytex får meg alltid til å le <3 Lars prøver å overtale meg til at det er en god ide å gå og handle de siste julegavene+++ Har mer lyst til å gå og skyte meg bak en låve. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå fikk vel typ alle i stat og kommune og bedrifter eid av disse lønn i dag. Så... Lykke til med gavehandling! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bytex får meg alltid til å le <3 Lars prøver å overtale meg til at det er en god ide å gå og handle de siste julegavene+++ Har mer lyst til å gå og skyte meg bak en låve. aw <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ja, enda en god grunn til å bli hjemme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Synes forresten heller ikke noe særlig om julebordet på jobben. Men det er nok mest fordi det er et samlingsjulebord for en haug med søsterbedrifter i en paraplyorganisasjon som gjør at det for meg som trenger kjente og trygge sosiale rammer for å kose meg bare går rundt og er redd for å måtte prate med folk jeg ikke kjenner. At jeg ikke drikker (særlig mye, i alle fall) er det egentlig ingen som reagerer på. Men det er noen faste som alltid drikker alt for mye. Det er underholdende i en time eller to i starten... Edit: Og så koster det avsindig mye å ta med partner. Bedre å bruke penger på å gå ut på en restaurant eller noe da. Edit2: Og så skal de som arrangerer det hele alltid være så fuckings hemmelighetsfulle. Overaskelser og temafester og gud vet hva. Fuck det. Server ribbe, pinnekjøtt, øl og vin og noe godt til dessert. Drit i idiotiske partyleker. Endret 11. desember 2015 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå fikk vel typ alle i stat og kommune og bedrifter eid av disse lønn i dag. Så... Lykke til med gavehandling! Fikk den i går faktisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg har i grunn bare vært på ett julebord, og det holdt i massevis også, siden jeg ble overstadig berusa, falt ned en trapp, fikk hjernerystelse, og brukte dagen derpå på å ha jævlig vondt i huet og sitte i en ishall mens folk spilte curling og gikk på skøyter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Vi ble "tvunget" til å synge en latterlig dårlig "firmasang" på vårt julebord. Midt i middagen. "Men det er vel morsomt å treffe kollegene dine i en annen setting?" Nei, dere er ikke så jævla sjarmerende når dere er spyfulle som dere kanskje tror, og må vrenge ansiktet i grimaser for å konse nok til å si en sammenhengende setning. Endret 11. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bytex får meg alltid til å le <3 Lars prøver å overtale meg til at det er en god ide å gå og handle de siste julegavene+++ Har mer lyst til å gå og skyte meg bak en låve. Jeg holder med Lars. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Julehandel-skadelig-for-menn-5595796.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er skadelig for meg også, faens handlehysteri. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Ganske avslappet i min familie. Jeg får bare SMS av type "Jeg har kjøpt noe til pappa, send 400 kr for å bli med på gaven". Så jeg trenger stort sett bare å møte opp i juleferien. Endret 11. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Mens jeg tar det meste på nett. Samt at folk forteller meg hva de ønsker seg som de vet jeg har råd til å kjøpe. Det hjelper også en del. Endret 11. desember 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du høres ut til å ha utrolig kjedelige kollegaer, Bytex.Vel, de er kolleger med Bytex. Go figure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå