Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Joda, men det får meg til å lure på hva de som fikk F leverte inn...

Ting som er direkte feil og internt inkonsekvente.

På formgivning fikk vi beskjed om at svaret (på kunstoppgaver) skulle være litt i utkanten av rammene som ble gitt, men ikke helt utafor. Kanskje du fikk bonuspoeng for å klare å knytte en kobling som sensor ikke tidligere hadde tenkt på, men som ikke var helt utafor.

Flaks er det også noe som heter.

Jeg har sikkert fått "bonuspoeng" for noe slikt ja. Sikkert fått en sensor som har spesialfeltet sitt på det jeg faktisk kunne noe om eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp ut at jeg sto på en eksamen på masternivå som jeg regnet med å stryke på. Hadde knapt lest pensum, hadde overhodet ikke lest noe av det oppgaven egentlig spurte om og jeg vil ikke kalle det jeg skrev å "diskutere". Må ha klart å redde meg inn på å skrive om det jeg hadde lest såvidt på og dra noen tynne tråder til oppgaven derfra...

Det verste er at jeg fikk ikke engang laveste ståkarakter.

Gratulerer. Det må føles godt. :)
Lenke til kommentar

Såh. Var på møte hos nav idag. Han mente jeg burde søke om AAP. For jeg var helt klart ikke frisk. Jeg spør på hvilke grunnlag han kunne si det, joda, det hadde de på jobben fortalt. Og da spør jeg om på hvilket grunnlag de kunne si det, joda de var jo sykepleiere i bøtte og spann der så det kunne de helt klart dømme.

LLegen kommer til å le om jeg spør om. Han kan skrive en erklæring på at jeg ikke er frisk nok til å jobbe. Dette er bare tull. Eneste fordelen med AAP er at jeg vil få mer enn jeg har nå i dagpenger, men jeg vil jo ut i jobb jeg. Tullinger.

Lenke til kommentar

Helt bak mål. Ble nesten kasta ut av kontoret idag og. For han spurte hva vi skulle gjøre så sier jeg "du får sende meg ut i praksis og så får jeg sparken for at jeg er ikke frisk nok i hode til å jobbe der" det var ikke særlig populært. Men er jo sånn jeg føler det, men jeg hadde ingen grunn til å føle noe sånt, jeg skulle bare være takknemlig. Lol

Lenke til kommentar

Eg og ein kamerat hadde fight club på ekte her om dagen, og no har eg sabla vondt i kneet. Enda uavgjort, for vi er dårlege slåsskjempar begge to. Elles har eg fått skryt for både skjegg og sangstemme av folk eg synest det er stas å høyre slikt frå denne veka. Hjelpes!

Lenke til kommentar

Såh. Var på møte hos nav idag. Han mente jeg burde søke om AAP. For jeg var helt klart ikke frisk. Jeg spør på hvilke grunnlag han kunne si det, joda, det hadde de på jobben fortalt. Og da spør jeg om på hvilket grunnlag de kunne si det, joda de var jo sykepleiere i bøtte og spann der så det kunne de helt klart dømme.

LLegen kommer til å le om jeg spør om. Han kan skrive en erklæring på at jeg ikke er frisk nok til å jobbe. Dette er bare tull. Eneste fordelen med AAP er at jeg vil få mer enn jeg har nå i dagpenger, men jeg vil jo ut i jobb jeg. Tullinger.

Det eneste positive jeg kan se her er vel at du kan få arbeidspraksis mens du er på AAP. Samtidig som du får mer penger enn dagpenger. Men det er jo ikke helt det samme, og du kan vel risikere å bli ufør mot din vilje.

Lenke til kommentar

Det eneste positive jeg kan se her er vel at du kan få arbeidspraksis mens du er på AAP. Samtidig som du får mer penger enn dagpenger. Men det er jo ikke helt det samme, og du kan vel risikere å bli ufør mot din vilje.

Ja, det er jo det som er positivt, men ser ikke helt hvordan jeg skal få det om jeg ikke er syk. Legen kommer forhåpentligvis ikke til å gå med på det, for det er ingen grunn. Nå må jeg bare komme meg i jobb så jeg slipper å være under NAV. Synd det ikke er så lett.

Lenke til kommentar

Eg og ein kamerat hadde fight club på ekte her om dagen, og no har eg sabla vondt i kneet. Enda uavgjort, for vi er dårlege slåsskjempar begge to. Elles har eg fått skryt for både skjegg og sangstemme av folk eg synest det er stas å høyre slikt frå denne veka. Hjelpes!

Vær så god.

Lenke til kommentar

Bemanningsbyrå er noe skit.

Du får ikke hva som helst lenger. Han sier at han er under nav sine vinger. Tenker da at å starte en plass som fks et bemaningsbyrå kan være en grei start.

Veldig lett å få jobb, bedre betalt en butikkjobb. Det som er litt bra er at du blir sendt ut på forskjellige oppdrag med mye forskjellig. Alt fra vernepleier til fabrikkmedarbeider.

Vet nå ikke hvor utdannet @overmoden er, men kan slå fast at bemanigsbyrå glimrende til å få seg relevant erfaring som kan hjelpe deg til å få andre jobber i fremtiden.

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så god.

Ja, det gløymde eg heilt! Du har også gitt skryt! 

Lenke til kommentar

Personlig så elsker jeg følelsen av en tett glattbarbering, men fruen blir så misfornøyd om jeg ikke i det minste har en tredagerskygge.

Det er noe zen-aktig med å finne frem en barberkost og et varmt håndkle, skumme opp og ta seg god tid med en skikkelig høvel.

I tillegg så føles oralsex og klining så mye bedre når man er nybarbert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...