Bytex Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Bruker du Arch får du ekstra hår på pungen og tykkere skjeggvekst Endret 9. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Glemte hva jeg het idag da jeg skulle hente en pakke:( 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) ei dame på toget glemte årstallet hun var født når hun prøvde å kjøpe barnebillett uten id. Endret 9. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hasselvika - Røddepotet selges Først trodde jeg de skulle selge potet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Landapothek, eller 500 prøvede huuskure imod de fleste sygdomme hos menneskene, saasom hoste, snue, hodepine, svag mave, mavesyre, mavekrampe, diarrhoe, hæmorrhoider, hypokondri, forstoppelse, gikt og rheumatisme, trangbrystighet, tæring, slim, stranguri, stensmerte, orm, hysteri, kolik, frost, nattersot, kjertler, øiensygdomme, besvimelse, svindelhed, susen for ørene, døvhed, hjertebanken, søvnløshed, udslæt. Anvisning til at bevare helbreden og et langt liv, midler til at styrke en svag mave og Koldt vands vidunderlige kræfter samt Huselands huus- og reise-apothek. Må være den beste boktittelen jeg har i samlinga mi. e: "Koldt Vands", ikke "foldt Bands". Endret 9. desember 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Pinlig å være 19 og måtte se på mobilen hva jeg heter liksom Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Sier ikke på fullt alvor at du glemte ditt eget navn? Går det an? Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Pinlig å være 19 og måtte se på mobilen hva jeg heter liksom Sier ikke på fullt alvor at du glemte ditt eget navn? Går det an? Hahha jo glemte det helt seriøst i noen sekunder jeg trodde først hun skulle spørre om ordrenummer, men så sa hun navn og jeg bare "eeehmmm *kikke ned på mobilen* blablsblaa" Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme sitt eget navn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 [...]Hahha jo glemte det helt seriøst i noen sekunder jeg trodde først hun skulle spørre om ordrenummer, men så sa hun navn og jeg bare "eeehmmm *kikke ned på mobilen* blablsblaa" Jasså Blablsblaa, der kom navnet ditt frem. Jeg heter da Jonas, men det er for all del spennende med noe eksotisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Yepp thats my name Skjønner ikke hvordan det er mulig, og dama i kassen så litt rart på meg :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Kunne vært verre, du kunne ha bommet på en bydel i Oslo, og en øy. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ting begynner å skje. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Fant nettopp ut at jeg sto på en eksamen på masternivå som jeg regnet med å stryke på. Hadde knapt lest pensum, hadde overhodet ikke lest noe av det oppgaven egentlig spurte om og jeg vil ikke kalle det jeg skrev å "diskutere". Må ha klart å redde meg inn på å skrive om det jeg hadde lest såvidt på og dra noen tynne tråder til oppgaven derfra... Det verste er at jeg fikk ikke engang laveste ståkarakter. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Joda, men det får meg til å lure på hva de som fikk F leverte inn... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Navnet sitt og en blank side sikkert. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Joda, men det får meg til å lure på hva de som fikk F leverte inn... Ting som er direkte feil og internt inkonsekvente. På formgivning fikk vi beskjed om at svaret (på kunstoppgaver) skulle være litt i utkanten av rammene som ble gitt, men ikke helt utafor. Kanskje du fikk bonuspoeng for å klare å knytte en kobling som sensor ikke tidligere hadde tenkt på, men som ikke var helt utafor. Flaks er det også noe som heter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Navnet sitt og en blank side sikkert. Det er ikke alle som husker navnet sitt heller, som vist tidligere opp på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå