Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Pitcher betyr også mugge. Mens mug betyr krus. Egentlig litt sløvt at de ikke har et eget ord for bek. Pitch brukes nemlig også om kvae. Det blir forvirrende, ettersom det er produkter som kan ha samme bruksområde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Ja det betyr helt forskjellige ting ut fra sammenhengen. Merkelige greier. Har vi noen sånne ord? Endret 9. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 værDet var dårlig vær når jeg hadde med en vær på båten til Henningsvær. karKan man kalle en lensmann en øsekar?Kan damer få karsykdommer? bakke, hekkNår jeg skulle bakke opp bakken så kjørte jeg hekken inn i hekken. vals Jeg vet ikke helt hva vi danset, jeg tror det var dampveivals. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 salt/sale/sukker- Har du salt på hesten?- Det var tomt, så jeg måtte bruke sukker.- *sukker* akter Jeg vet ikke hva bakenden på båten heter, men jeg akter å finne det ut. delta Ikke vær lei deg for at du ikke klarte å finne stigningstallet på linja, det viktigste er å Δ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Nå/nå Nå er det viktig å nå båten. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Rake veien hjem. Den kom jeg i den heldige posisjon at jeg fikk dratt i virkeligheten, når en fyr sto og raka - veien hjem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Får får får? Nei, får får ikke får, får får lam. Får må få lam når vi har for få lam. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Lokale/lokale Den lokale idrettsforeningen ser etter nytt lokale. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Men over til noe annet... Kubuntu 14.04 LTS eller 15.10? 15.x har ikke kommet med LTS-versjon enda. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Fra en annen tråd: Titallssystemet har ingen funksjon når man snakker om tid. "Tid-tallsystemet", ironisk. Jeg strøk på urinprøven. Kom ikke tissnok. Hun strøk på eksamen på husmorskolen. Maleren strøk på dør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Det har vært vær hvert år Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Men over til noe annet... Kubuntu 14.04 LTS eller 15.10? 15.x har ikke kommet med LTS-versjon enda. Jeg installerer alltid den siste versjonen. Men du skal ikke prøve en annen distro, da? Elgbuntu, Saubuntu, Fjørfebuntu eller Kalkuntu? Puppy linux? Eller Fedora, det er jo samme dyret. Endret 9. desember 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Leste forresten at ordet "nå" er i ferd med å forsvinne fra daglig bruk hos unge. Ikke som i tidsangivelse, men som innskuddsord. Eks. "Det er nå slik det er." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg installerer alltid den siste versjonen. Men du skal ikke prøve en annen distro, da? Elgbuntu, Saubuntu, Fjørfebuntu eller Kalkuntu? Puppy linux? Eller Fedora, det er jo samme dyret. Fedora blir det uansett ikke på meg. Jeg er ikke neckbeard nok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ja det betyr helt forskjellige ting ut fra sammenhengen. Merkelige greier. Har vi noen sånne ord?Mange. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Men over til noe annet... Kubuntu 14.04 LTS eller 15.10? 15.x har ikke kommet med LTS-versjon enda.15.x for KDE5. Alternativt synes jeg du kan vokse opp, bli en mann og bruke debian. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Pitcher er vell også et begrep som brukes om den som "gir" analsex i et homofilt samleie. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Men over til noe annet... Kubuntu 14.04 LTS eller 15.10? 15.x har ikke kommet med LTS-versjon enda.15.x for KDE5. Alternativt synes jeg du kan vokse opp, bli en mann og bruke debian. Aha? Får prøve bli mann da og bytte ut Zorin med debian. For Zorin er vel neppe for menn? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Zorin er et leketøy-OS for edgy tenåringer som vil være hackers men ikke synes det er så komfortabelt å gå bort fra aero-dekorasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå