Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FUUUUUUCK jeg hater russere.... på spill ihvertfall. 

Siden de innførte xp på cs så må jeg komme til lvl 3 får man kan spille comp, når casual da er invandert av russere som av en eller annen grunn kicker random folk hele tiden og skriker på russisk hele tiden så er det ikke akkurat en god opplevelse  :realmad:

Det er tre laaaaaange lvls å komme seg igjennom.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

God kommentar :

Har vi råd til å kjøpe vann til 70 kroner literen, bør vi også ha råd til å betale det det koster å avle opp en gris.

– Å kjøre priskrig på svin er direkte uetisk, det vil føre til et ytterligere press på dyrevelferd. Det koster å avle opp og slakte en gris. I stedet produseres dyr nå på linje med spiker, sier han.

Han synes det er trist med priskrig på ribbe for juletradisjonen som skulle innebære noe ekstra til jul.

–Istedet kunne de kjørt priskrig på såpe, vann, øl eller skokrem, sier Døving.

Lenke til kommentar

FUUUUUUCK jeg hater russere.... på spill ihvertfall. 

Siden de innførte xp på cs så må jeg komme til lvl 3 får man kan spille comp, når casual da er invandert av russere som av en eller annen grunn kicker random folk hele tiden og skriker på russisk hele tiden så er det ikke akkurat en god opplevelse  :realmad:

Det er tre laaaaaange lvls å komme seg igjennom.

Russere er stort sett cs:go i et nøtteskall. Hvis du tror de bare holder til i casual tar du feil.  :roll:

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/julen/matkjedene-varsler-nye-kutt-nekter-aa-avblaase-priskrigen/a/23575141/

Hører om denne "priskrigen" daglig via facebook, radio osv. men gjelder det bare sør i landet?

Har da vitterlig både rema, coop, bunnpris, kiwi og rimi i nærheten men synes prisene på "juleartikler" ser rimelig normale ut hver gang jeg er i en butikk, pepperkaker til 24,- 400g Julepølse til 39,- osv. 

Lenke til kommentar

http://www.ung.no/oss/politi/49017.html

For en oppegående person.

hei eg har skut meg med et luftgevær 4,5 calliber .177ms . den skal vere der .får den ikke ut.skall til syden i sommer vil den pipe da???? vis eg sier det til min psykolog ka skjer da? inlegelse? sier det til mamma? el øker dosen på cipralex? det viktigeste spørsmålet er pipper bly i tollen??.

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...