SpongeFrog Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 i know @Primer4. Poenget er at jeg ikke har tilgang til all verdens med proteinrik mat hjemme. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor skal jeg velge whey over fks big mass? Sammenlign næringsinnhold per 100 gram. Big mass er lite protein og mye karbohydrater. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 i know @Primer4. Poenget er at jeg ikke har tilgang til all verdens med proteinrik mat hjemme. Ok, men vil anbefale at du går for myseisolat istedefor vanlig konsentrat, prisforskjellen utgjevnes mtp hvor mye bedre kroppen tar opp isolat. "gainere" er og blir ganske meningsløse mtp, at det er hovedsaklig er billig maltodextrin karbohydrat og litt konsentrat proteinpulver. Da er det bedre å muster up og kjøre på med havremel og myseisolat i en shaker istedefor. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Spiser sjokolade jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Leser til eksamen Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Mæææ helga går for fort... Jobb igjen i mårra Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jepp, den går så alt for fort.. Spesielt kjedelig siden planene mine om å komme meg ut litt gikk i vasken. Uansett så nærmer det seg jul og forhåpentligvis en liten ferie. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hva er planene for denne søndagskvelden da folkens? Andre søndag i advent og greier! For min del så blir det bare å ligge som et slakt i sofaen, se på Farmen-finalen og surfe litt på diverse forumer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Min blir helt lik @Krapylen. Gjør omtrent akkurat det samme hver forbanna Søndag Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Min blir helt lik @Krapylen. Gjør omtrent akkurat det samme hver forbanna Søndag Vel, på søndag er det lov å ta livet litt med ro! Verre med fredag og lørdag, da kunne jeg virkelig ønske det skjedde litt mer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Føles som fredag. Har jobbet i helgen, og har fri mandag og tirsdag. Er så lite å gjøre på helgevakt at jeg så begge Star Wars-trilogiene på nytt. Endret 6. desember 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hehe, hørtes ut som noen greie vakter. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Tar gjerne helgevaktene dine.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Trur jeg skal lage taco. Er jo fredag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Har kost meg med røkt svinekam, saus, kryddersmør, mandelpotet, erter, og tyttebærsyltetøy. Snadder! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Herregud, den Zalando reklamen gir meg makk altså. Fikk ikke veldig lyst på Calvin Klein undertøy nå. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Herregud, den Zalando reklamen gir meg makk altså. Fikk ikke veldig lyst på Calvin Klein undertøy nå. Hva med fiskemannen-reklamen på radio? Fæl som fy! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, jeg tror faktisk ikke jeg har hørt den. Men merker at jeg ikke har lyst til å høre den altså Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Pris dere lykkelig for at det finnes noe annet en Jæradioen. Samme reklame som gikk for 10 år siden går forsatt!! Lidelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå