Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg slipper unna sivilforsvaret med 95 prosents sannsynlighet! Fikk ei veldig sympatisk dame på intervjuet, fortalte livssituasjonen og vi ble enige om at det var best at jeg slapp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Nå har jeg tenkt ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg tror ikke at jeg scoret noen maskulinitetspoeng da. Maskulinitetspoeng er bare tull uansett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Elsker å ta bybanen på den tiden her. Bidro med en barnevogn da, sånn at det ble enda dårligere plass. Merker at folk hater meg. Kjipe bergensere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nå har jeg tenkt ferdig. Ok. Takk for at du tenkte på det i det minste! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Ok. Takk for at du tenkte på det i det minste!VEnt. Du har ikke engang spurt hva jeg kom frem til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har dere som bor i Bergen jevnlige forum-orgier? Om så så har jeg en høne å plukke med den/de som arrangerer det, for jeg er ikke invitert :/ Alle vet jo at det er Bytex som sitter og styrer alt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg bor i Oslo nå, men flytter antakelig til Bergen igjen i august. Fra da av blir jeg med på alle orgier. Jeg tror ikke at jeg scoret noen maskulinitetspoeng da. Maskulinitetspoeng er bare tull uansett. Det kan ikke være tull. Det er jo derfor jeg trener og oppfører meg slik jeg gjør, slik at jentene skal synes jeg er maskulin. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Så lenge det funker for deg, så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Elsker å ta bybanen på den tiden her. Bidro med en barnevogn da, sånn at det ble enda dårligere plass. Merker at folk hater meg.Bybanen kan virkelig være forferdelig. Tok den 17. mai i fjor fra Byparken. De som skulle av frem til Florida kunne bare glemme å komme seg ut. Var ikke plass til en sjel til. Er det ikke raskere å gå det strekket omtrent? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ok. Takk for at du tenkte på det i det minste!VEnt. Du har ikke engang spurt hva jeg kom frem til.Jeg har jo enda medlemstittelen så det sa jo seg selv, men h-hva k-kom du fram til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har jo enda medlemstittelen så det sa jo seg selv, men h-hva k-kom du fram til?At vi fortsatt ikke gir til folk som maser. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Lurer litt på om jeg hadde fått hvis jeg spurte. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har jo enda medlemstittelen så det sa jo seg selv, men h-hva k-kom du fram til?At vi fortsatt ikke gir til folk som maser.Spurte bare en gang da. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Lurer litt på om jeg hadde fått hvis jeg spurte.Jeg kan ikke komme på et eneste tilfelle der det er delt ut medlemstittel til noen fordi de har spurt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Spurte bare en gang da.Du har spurt et par ganger før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Interessant den nye DLC-en til EUIV, altså. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jo, sånn cirka. Bybanen gikk i det minste. Jeg tok buss fra ytre Sandviken til festningen og gikk derfra og forbi Grieghallen. Det er langt når man har på seg dress og vonde sko og det er dårlig vær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Interessant den nye DLC-en til EUIV, altså.Indeed. Horde virker ganske overpowered nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå