Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ro ned siteringa da, folkens! Er ikke nødvendig å sitere ørten lag tilbake. Det er ikke så lett å ordne på mobil, egentlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Savner da diskusjon.no fjernet alle gamle sitater fra innleggene du selv siterte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, det var paradis. Samt da det var en funksjon for automatisk å slå sammen innlegg om du skrev to rett etter hverandre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Ro ned siteringa da, folkens! Er ikke nødvendig å sitere ørten lag tilbake. Jeg opplever ofte at det bare blir tull og uopprettelig skade på boksene når jeg skal fjerne noen av sitatene. Da må jeg fjerne hele driten og sitere og skrive innlegget på nytt. Det gidder jeg ikke alltid. Det var lettere da det helt enkelt sto "quote" og "/quote" eller, som Admiral sier, da gamle sitater forsvant automatisk. Endret 2. desember 2015 av Zarac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg opplever ofte at det bare blir tull og uopprettelig skade på boksene når jeg skal fjerne noen av sitatene. Da må jeg fjerne hele driten og sitere og skrive innlegget på nytt. Det gidder jeg ikke alltid. Det var lettere da det helt enkelt sto "quote" og "/quote" eller, som Admiral sier, da gamle sitater forsvant automatisk. Øverst til venstre i editoren er det en knapp som ser ut som en lysbryter. Prøv å trykke på den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, det var paradis. Samt da det var en funksjon for automatisk å slå sammen innlegg om du skrev to rett etter hverandre. Eller da det kjørte IP Board 2.x Da ting var så uendlig mer oversiktlige og lite "fluff" Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Elsker å ta bybanen på den tiden her. Bidro med en barnevogn da, sånn at det ble enda dårligere plass. Merker at folk hater meg. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 På rekrutteringsmøte til sivilforsvaret nå. Håper virkelig jeg slipper unna den dritten. Ha mitt heller umodne språk og mening om det unnskyldt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Elsker å ta bybanen på den tiden her. Bidro med en barnevogn da, sånn at det ble enda dårligere plass. Merker at folk hater meg. Velfortjent hat. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Herregud så treg posten er! En kompis sendte Tomb Raider til meg på lørdag, enda ikke fått noe. Nå mister jeg troen på at ps4en kommer i morgen Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Velfortjent hat. Sug meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Sug meg.Ikke gi folk slike tilbud hvis ikke du er klar til å gjennomføre. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ikke gi folk slike tilbud hvis ikke du er klar til å gjennomføre. Jo, kan bare ofre sexylubben så kan han få det isteden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ehh, en tar det en får... 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, han ekke så gæren. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Elsker å ta bybanen på den tiden her. Bidro med en barnevogn da, sånn at det ble enda dårligere plass. Merker at folk hater meg.Bybanen kan virkelig være forferdelig. Tok den 17. mai i fjor fra Byparken. De som skulle av frem til Florida kunne bare glemme å komme seg ut. Var ikke plass til en sjel til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har dere som bor i Bergen jevnlige forum-orgier? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har dere som bor i Bergen jevnlige forum-orgier? Om så så har jeg en høne å plukke med den/de som arrangerer det, for jeg er ikke invitert :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Har dere som bor i Bergen jevnlige forum-orgier?Da føler jeg meg i så fall litt lurt. Jeg har aldri blitt invitert på noen av disse orgiene. Jeg må bestandig fikse mine egne. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Om så så har jeg en høne å plukke med den/de som arrangerer det, for jeg er ikke invitert :/La oss lage en egen. With blackjack and hockers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå