j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Jeg synes det er viktig, og at du virkelig burde fått beskjed på forhånd. Det handler om respekt for andre mennesker, uavhengig på om de er på jobb via NAV eller ei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Arbeidgiver og sånt gir aldri beskjed uten de må. Simpel rase. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Arbeidgiver og sånt gir aldri beskjed uten de må. Simpel rase. De er pliktig å gi folk en advarsel. Hva er poenget med arbeidstrening når man ikke blir behandlet som en vanlig ansatt? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Indianaren i Fargo sesong 2. Verdas aller kulaste fyr. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Du ble behandlet elendig. Folk er generelt for dårlige til å gi beskjeder, men her burde noen skjønt at de måtte gi beskjed. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Du ble behandlet elendig. Folk er generelt for dårlige til å gi beskjeder, men her burde noen skjønt at de måtte gi beskjed. Pluss jeg skjønner ikke hvordan de kan avgjøre om jeg er frisk nok til å jobbe eller ikke. De har ikke snakket med legen min. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Skjønner ikke helt folk som tror de blir friskere av å være hjemme. Kanskje litt OT, men ja mange som har det for seg at en blir så frisk av å ligge hjemme å dra seg. Har egentlig ikke lyst til å jobbe jeg heller, men det handler om å ta seg selv i skinnet å bidra. Mange ganger jeg har tenkt at fy fader for et slit, men uansett hvor lite jeg har lyst, går jeg på jobb. Folk uten viljestyrke eller pågangsmot styrer seg selv inn i depresjoner og diverse for å slippe jobbe. Ta letteste vei.. Unnskyld om jeg tråkker på noen nå. Ville bare få sagt det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja, er iallefall ikke det det handler om her. Er enig. Jeg ønsker ikke å gå hjemme. Derfor jeg tok praksisplassen jeg fikk for å komme meg ut. For jeg ble verre av å henge hjemme. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Skjønner ikke helt folk som tror de blir friskere av å være hjemme.Man skjønner det man vil skjønne, sa min mor. Et utgangspunkt kan jo være at de kanskje lider av noe annet enn deg. Nå nevner du depresjon, og de letteste formene for depresjon er slik at det kan være like greit å gå på jobb. Men det finnes svært mange andre sykdommer her i verden... Har egentlig ikke lyst til å jobbe jeg heller, men det handler om å ta seg selv i skinnet å bidra. Mange ganger jeg har tenkt at fy fader for et slit, men uansett hvor lite jeg har lyst, går jeg på jobb.Det er bra, men hva hvis du en dag ikke får til å gjøre jobben? Om du jobber som flygeleder eller truckkjører, og du sliter med konsentrasjonen? Det vil jo være livsfarlig. Vil du fortsatt gå på jobb når "bidraget" ditt bare er tøv eller til og med farlig? Det var nettopp en sak på VG+ der ei dame hadde fått psykiske problemer, og sa at hun hadde tenkt at de som slet med sånt var svake. Så ble hun sånn selv, og fikk den innsikten at det var motsatt, at de ble syke fordi de presset seg selv for hardt. Så finnes det selvsagt noen som er late og løgnaktige, men det blir rart å tenke sånn om alle. "Tyv tror at alle stjeler" er et ordtak. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Har dere forslag til flere sanger jeg kan ha i denne lista? https://play.spotify.com/user/quakecry/playlist/2FYsDpwmZtSWhaHJHO2kkA Typ "Sitte i nattens mørke mens regndråpene danser på vinduet, og handen din er rundt et glass fylt med whiskey og du lar tankene drifte rundt det meste" Er litt den stemningen jeg er ute etter. Endret 1. desember 2015 av Quakecry Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ble så babyfjes etter at jeg barberte bort det lille som kom frem etter no shave november... Selv om det bare var litt mer "farge" på overleppa, haka og litt på sidene føles det ut som om det mangler noe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fikk hentet det nye kabinettet i dag. Huhei. Så stille og deilig, så fint og rolig. Får flyttet over alt fra det gamle kabinettet og over i det nye, og til min herlige overraskelse bråker det mer enn det gamle. Mmmmh, fittburger! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fikk hentet det nye kabinettet i dag. Huhei. Så stille og deilig, så fint og rolig. Får flyttet over alt fra det gamle kabinettet og over i det nye, og til min herlige overraskelse bråker det mer enn det gamle. Mmmmh, fittburger! Du burde tatt et fractal define. Det er jævlig stille, iallefall når du bare surfer. Hører jo såklart pcen når du spiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fractal Design Define R5 er kabinettet. Prøver å finne ut av hva greia er. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fractal Design Define R5 er kabinettet. Prøver å finne ut av hva greia er. Har du kobla viftekontrollen i og skrudd brytern på det laveste? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Yes. Sjekket at skjermkort viftene dine ikke idler på en mye høyere prosent? Da vet jeg ærlig talt ikke. Du må jo forvente å høre PCen såklart, men min er ganske stille og jeg har et fractal define R4. Hvor høyt er "høyt" ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Mange inkl meg glemmer helt bort røykvarsleren inntil dagen man blir minnet på det 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg ringte akkurat ei jente og inviterte henne på en kopp kakao. Hun takket nei angivelig på grunn av eskamenslesing. Så sendte hun ei melding og sa "glemte å si takk og hyggelig at du spurte". Jeg svarte "selv takk". Forever alone. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Du ble behandlet elendig. Folk er generelt for dårlige til å gi beskjeder, men her burde noen skjønt at de måtte gi beskjed. Pluss jeg skjønner ikke hvordan de kan avgjøre om jeg er frisk nok til å jobbe eller ikke. De har ikke snakket med legen min. Du kan vel kanskje gjøre ting eller oppføre deg på "syke" måter som du kanskje ikke legger merke til selv. Ikke godt å si. Uansett, kjedelig å høre, kan ikke si jeg syns det var en bra avslutning. Nå vet jeg ikke hva du konkrekt jobbet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå