Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Det handler jo om å finne noe som fungerer, og jeg kommer ikke til å bytte batteri på røykvarslere som fungerer fint. Da tester jeg heller litt oftere. Ikke at batterier er så dyre, men blir litt en prinsippsak rundt "bruk og kast".samfunnet.

Er ganske sikker på at de piper minst noen uker før de dør.

Det står forresten røykvarslere på ønskelisten til jul. Vil ha sånne som prater med hverandre, og det uler i alle om en slår ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såh... idag når jeg dro på jobb så var jeg "bekymret" over at salatutvalget på jobb skulle være dårlig, og ikke visste jeg at jeg visstnok hadde siste arbeidsdag i går :/

Ehm, hvordan kan det skje? Og enda viktigere, var salatbaren bra i dag?
Lenke til kommentar

Såh... idag når jeg dro på jobb så var jeg "bekymret" over at salatutvalget på jobb skulle være dårlig, og ikke visste jeg at jeg visstnok hadde siste arbeidsdag i går :/

Ehm, hvordan kan det skje? Og enda viktigere, var salatbaren bra i dag?

Nei si det. Kom på jobb, 15 etterpå hadde jeg ikke jobb lengre. Var i praksis gjennom nav. Så jeg rakk ikke å sjekke salatbaren :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 :(

For syk? Har du gjort noe der?
Nei, Jeg er under behandling for angst og depresjoner, og på nyåret skal jeg utredes for å finne ut om jeg har OCD.

Dette er ikke noe som påvirker meg i jobb, jeg har ikke skulka jobb pga det, har bare 3 dager fravær og da lå jeg med influensa.

Kom og gikk når jeg skulle, gjorde alt jeg fikk beskjed om osv. Helt merkelig hele greia. Ikke noe forvarsel eller noe.

Endret av Overmoden2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 :(

For syk? Har du gjort noe der?
Nei, Jeg er under behandling for angst og depresjoner, og på nyåret skal jeg utredes for å finne ut om jeg har OCD.

Dette er ikke noe som påvirker meg i jobb, jeg har ikke skulka jobb pga det, har bare 3 dager fravær og da lå jeg med influensa.

Kom og gikk når jeg skulle, gjorde alt jeg fikk beskjed om osv. Helt merkelig hele greia. Ikke noe forvarsel eller noe.

Høres sykt ut. For en elendig arbeidsgiver.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er så viktig at den faktisk fungerer. Hva om batteriet dør når du er reist vekk slik at du ikke får med deg pipingen?

De fleste av oss følger ikke rådet om å sjekke røykvarsleren når man kommer hjem fra ferie eller helgetur. Hvis man har rutinen å bytte batteriet hver gang du får beskjed fra forsikringa så er du mye mer sikker på at den funker.

Helgetur??? Den piper mye lenger enn en helg. Det korteste jeg fant på internett var 13 dager.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2216177/Couple-driven-mad-incessant-beeping-pay-builders-tear-wall-discover-smoke-alarm-chest-drawers.html

• Paul and Jeanette Henry from Essex suffered from bleeping for a year
  • Couple cracked when noise occurred every 30 seconds for a fortnight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...