j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det handler jo om å finne noe som fungerer, og jeg kommer ikke til å bytte batteri på røykvarslere som fungerer fint. Da tester jeg heller litt oftere. Ikke at batterier er så dyre, men blir litt en prinsippsak rundt "bruk og kast".samfunnet. Er ganske sikker på at de piper minst noen uker før de dør. Det står forresten røykvarslere på ønskelisten til jul. Vil ha sånne som prater med hverandre, og det uler i alle om en slår ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Datasmurf har besøk av VG men han vil ikke si hvorfor. Edit: Han sa hvorfor. Han hører på "Holidays are coming" konstant. Endret 1. desember 2015 av Quakecry Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Såh... idag når jeg dro på jobb så var jeg "bekymret" over at salatutvalget på jobb skulle være dårlig, og ikke visste jeg at jeg visstnok hadde siste arbeidsdag i går :/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Såh... idag når jeg dro på jobb så var jeg "bekymret" over at salatutvalget på jobb skulle være dårlig, og ikke visste jeg at jeg visstnok hadde siste arbeidsdag i går :/Ehm, hvordan kan det skje? Og enda viktigere, var salatbaren bra i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 #Denfølelsen når det viser seg at serien du akkurat har lasta ned og skal til å kose deg med har russisk dubbing. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvilken serie? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Deutschland 83. Så den på NRK og har ikke lyst til å vente på neste episode. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Er det en måte å finne ut om en pakke en bestilte må betales toll på og eventuelt hvor mye på forhånd? Sendingen ble sendt til importbehandling idag, et par timer senere var den tollbehandlet og er nå på vei til meg. Så hadde vært kjekt å finne ut det på forhånd Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Såh... idag når jeg dro på jobb så var jeg "bekymret" over at salatutvalget på jobb skulle være dårlig, og ikke visste jeg at jeg visstnok hadde siste arbeidsdag i går :/Ehm, hvordan kan det skje? Og enda viktigere, var salatbaren bra i dag? Nei si det. Kom på jobb, 15 etterpå hadde jeg ikke jobb lengre. Var i praksis gjennom nav. Så jeg rakk ikke å sjekke salatbaren Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Aha, aha, Da skjønner jeg. Kjipt at du ikke har fått beskjed, dårlig gjort av NAV. Men har du fått PS4-en enda? For da kan dagen fort bli litt bedre igjen :] Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 For syk? Har du gjort noe der? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 For syk? Har du gjort noe der?Nei, Jeg er under behandling for angst og depresjoner, og på nyåret skal jeg utredes for å finne ut om jeg har OCD. Dette er ikke noe som påvirker meg i jobb, jeg har ikke skulka jobb pga det, har bare 3 dager fravær og da lå jeg med influensa. Kom og gikk når jeg skulle, gjorde alt jeg fikk beskjed om osv. Helt merkelig hele greia. Ikke noe forvarsel eller noe. Endret 1. desember 2015 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg hadde tiltak til 31 des jeg. Og den skulle forlenges. Idag fikk jeg plutselig beskjeden om at jeg var for "syk" til å jobbe der. Helt fantastisk. Nei, ingen ps4 For syk? Har du gjort noe der?Nei, Jeg er under behandling for angst og depresjoner, og på nyåret skal jeg utredes for å finne ut om jeg har OCD. Dette er ikke noe som påvirker meg i jobb, jeg har ikke skulka jobb pga det, har bare 3 dager fravær og da lå jeg med influensa. Kom og gikk når jeg skulle, gjorde alt jeg fikk beskjed om osv. Helt merkelig hele greia. Ikke noe forvarsel eller noe. Høres sykt ut. For en elendig arbeidsgiver. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Syns det er veldig merkelig at de har diskutert og komt frem til dette uten å snakke med den som vet dette best, nemlig meg. Endret 1. desember 2015 av Overmoden2.0 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Hva er det du jobbet som da? Endret 1. desember 2015 av Quakecry Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Nav ass. Vil heller at folk skal sitte hjemme og bli mer syk enn å faktisk jobbe og gjøre nytte for seg. 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Syns og Forøvrig sjefen kunne ringt meg idag og bedt meg komme direkte opp på kontoret når jeg kom på jobb. Jeg gikk jo å skiftet til arbeidsklær og alt. Sikkert ikke så betydningsfull for andre, men jeg syns det. Hva er det du jobbet som da? Innen for helsesektoren. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fordi det er så viktig at den faktisk fungerer. Hva om batteriet dør når du er reist vekk slik at du ikke får med deg pipingen? De fleste av oss følger ikke rådet om å sjekke røykvarsleren når man kommer hjem fra ferie eller helgetur. Hvis man har rutinen å bytte batteriet hver gang du får beskjed fra forsikringa så er du mye mer sikker på at den funker. Helgetur??? Den piper mye lenger enn en helg. Det korteste jeg fant på internett var 13 dager. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2216177/Couple-driven-mad-incessant-beeping-pay-builders-tear-wall-discover-smoke-alarm-chest-drawers.html Paul and Jeanette Henry from Essex suffered from bleeping for a year Couple cracked when noise occurred every 30 seconds for a fortnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå