Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler det samme for barbereren. Så deilig når han duller med skjegget mitt, og masserer inn deilige oljer og lignende i det, og klipper og fikser det. Så digg. Så utrolig digg. Skal dit på fredag, blir så godt!

Min barberer gir meg også en ansiktsmassasje, så sinnsykt digg!

Lenke til kommentar

For noen jenter er det ULTIMATE drømmen å gifte seg, bli dullet med en hel dag av frisører og stylister, se smashing ut i kjolen, motta full oppmerksomhet i 24 timer. For andre er det helt meningsløst. Er vel bare sånn folk er.

Ei venninne sa at hun liker ikke masse oppmerksomhet og var ikke interessert i noe massivt kirkebryllup med alle venner og familie tilstede.

Jeg har jo giftet meg en gang. Synes ikke det var så stas med all oppmerksomheten.. Kan ikke si at jeg synes det var så digg å være hos frisøren heller. Er for mye stress på en sånn dag.

Hvis jeg skulle giftet meg igjen så hadde jeg heller ønsket å bare ha fest med venner. Onkler og tanter og sånt klarer jeg meg fint uten :p

Lenke til kommentar

Det er bare en påminnelse så du hvertfall bytter årlig

Hvorfor skal man det? Den sier ifra om batteriet begynner å bli tomt for juice. Er ikke noe vits i å sløse på det, røykvarsleren varsler like bra frem til batteriet er tomt, og da gir den beskjed. Bedre å legge opp en rutine der man tester røykvarsleren en gang i året.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er så viktig at den faktisk fungerer. Hva om batteriet dør når du er reist vekk slik at du ikke får med deg pipingen?

De fleste av oss følger ikke rådet om å sjekke røykvarsleren når man kommer hjem fra ferie eller helgetur. Hvis man har rutinen å bytte batteriet hver gang du får beskjed fra forsikringa så er du mye mer sikker på at den funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...