Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Det skal dog sies, at jeg har skaffet en stille frisør. Koste meg okApropos kost, det at de ikke klarer å få kostet bort håret!!! Små hår overalt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 De små håra klør noe så jævlig og!! Får panikk av det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Og der var det første desember, og jeg er i gang!Begynt med Coca-Cola jingelen allerede? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg føler det samme for barbereren. Så deilig når han duller med skjegget mitt, og masserer inn deilige oljer og lignende i det, og klipper og fikser det. Så digg. Så utrolig digg. Skal dit på fredag, blir så godt! Min barberer gir meg også en ansiktsmassasje, så sinnsykt digg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Og der var det første desember, og jeg er i gang!Begynt med Coca-Cola jingelen allerede? Så klart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 hvilken av dem? er jo dusinvis..alle gir meg mark av å høre på Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For første gang i mitt liv sier jeg "fuck nav" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Den var litt mere tålbar enn alt R&B syngedamehelvetet jeg fant først. Men bare såvidt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 For første gang i mitt liv sier jeg "fuck nav" Det blir flere ganger. Tro meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Journalist : Connery , how do you plead regarding tax fraud in Spain ? Connery : Im innoshent , I tell ya ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For første gang i mitt liv sier jeg "fuck nav" Føler med deg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 NAV suger så grenseløst mye. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har aldri hatt med NAV å gjøre, og får jammen håpe det forsetter slik. Noen med forslag til hvor man kan finne abstrakte deksler til Sony Z5 compact? Som disse, bare for noe annet enn iPhone/Samsung S#: https://www.threadless.com/catalog/view,24/order,popular/type,iphone Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 For noen jenter er det ULTIMATE drømmen å gifte seg, bli dullet med en hel dag av frisører og stylister, se smashing ut i kjolen, motta full oppmerksomhet i 24 timer. For andre er det helt meningsløst. Er vel bare sånn folk er. Ei venninne sa at hun liker ikke masse oppmerksomhet og var ikke interessert i noe massivt kirkebryllup med alle venner og familie tilstede. Jeg har jo giftet meg en gang. Synes ikke det var så stas med all oppmerksomheten.. Kan ikke si at jeg synes det var så digg å være hos frisøren heller. Er for mye stress på en sånn dag. Hvis jeg skulle giftet meg igjen så hadde jeg heller ønsket å bare ha fest med venner. Onkler og tanter og sånt klarer jeg meg fint uten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fikk melding fra forsikringen at jeg må skifte batteri i røykvarsler, og at det er meget viktig.Såvidt jeg husker gir røykvarsleren selv beskjed med noen pip når tiden nærmer seg?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det er bare en påminnelse så du hvertfall bytter årlig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det er bare en påminnelse så du hvertfall bytter årlig Hvorfor skal man det? Den sier ifra om batteriet begynner å bli tomt for juice. Er ikke noe vits i å sløse på det, røykvarsleren varsler like bra frem til batteriet er tomt, og da gir den beskjed. Bedre å legge opp en rutine der man tester røykvarsleren en gang i året. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Fordi det er så viktig at den faktisk fungerer. Hva om batteriet dør når du er reist vekk slik at du ikke får med deg pipingen? De fleste av oss følger ikke rådet om å sjekke røykvarsleren når man kommer hjem fra ferie eller helgetur. Hvis man har rutinen å bytte batteriet hver gang du får beskjed fra forsikringa så er du mye mer sikker på at den funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå