Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte nytt kabinett fra Komplett.no på fredag. Fikk hentekode nå. Kjørte bort på Bunnpris for å hente pakken, men neida, de hadde ikke noe. Postnord hadde sagt at de ikke klarte å levere det i dag, så jeg får det ikke før i morra.

Ikke noen stor krise sånn egentlig, men forferdelig irriterende å få hentekode og være supergira for så å få den i fleisen.

Ja, man kan lure på hvorfor de sender ut hentekode/hentelapp når pakken ikke kommer fram til postkontor/post i butikk før dagen etter.

Lenke til kommentar

På onsdag, torsdag eller fredag får jeg ps4 i posten. Gjett hvem som gleder seg da? :D

Jeg holdt på å kjøpe en på fredag, men så fant jeg ut at jeg har brukt PS3-en kanskje 5 ganger siden jeg kjøpte den, og jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer med en PS4. Hater spilling med håndkontroller.

Lenke til kommentar

På onsdag, torsdag eller fredag får jeg ps4 i posten. Gjett hvem som gleder seg da? :D

Jeg holdt på å kjøpe en på fredag, men så fant jeg ut at jeg har brukt PS3-en kanskje 5 ganger siden jeg kjøpte den, og jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer med en PS4. Hater spilling med håndkontroller.

Hadde en ps4, men valgte å selge den pga månedsbetaling. Blir for mye med WOW, Spotify, Viaplay og Ps+. Orker rett og slett ikke ha flere slike abonment hengende over skulderen min.

Hadde vært en stolt eier av en PS4 om ikke internettilgang kostet penger. Blir som at pcer med nettverkskort skal ta månedsbetaling. Bare lage en enkel software å kalle det PCSuperduber+ så hopper folk på.

Spilling med håndkontroller er forøvrig en vanesak ;)

Lenke til kommentar

Edit: Spotify foreslår så forbanna mye tull på den weekly discovery-lista si. Nær halvparten er jo finsk vokal, islandsk vokal, eller svensk visesang... Dafuq har jeg hørt på for å få til det?

Samme her. Mye bra, men også mye elendig. Får en haug av Hardstyle på Discover Weekly lista mi, selv om jeg aldri har hørt på noe slikt. Jaja :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg liker frisøren min og pratet hennes, men jeg har da også gått til henne i 27 år. Bare 4 ganger i løpet av livet mitt etter at jeg begynte å gå til henne, har jeg gått til noen andre. En gang fordi hun var på ferie, og jeg desperat trengte en klipp (ifg. mamma), en gang fordi jeg var på ferie og farmor mente jeg trengte en klipp, og to ganger fordi det å reise i 6 timer for å klippe seg, virka tåpelig og unødvendig dyrt).

Skjønt, hun vasker ikke håret mitt, da. Det vasker jeg før jeg drar dit, så er det å sitte en liten halvtime i stolen og pjatte om alt og ingenting, om familien min, jakten min på arbeid, og hvordan det går med henne og familien. Så betale 320 kr (evt. springe til nærmeste minibank og ta ut 400 spenn, og så springe tilbake for å betale), og så prate litt mer skit med henne, og så stikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Seriøst? Hvordan kan man hate å bli dullet og dallet med? Vaske håret... hårkur.. Himmelen! Kunne ønske jeg hadde en frisør til å vaske håret mitt hver dag!!

Jeg har null interesse av å bli "dullet med" av en fremmed, i tillegg til påtvungen smalltalk. Har aldri skjønt hvordan det er så deilig å vaske håret hos frisøren heller.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes det er stressende å være hos frisøren. Føler det er litt anspent stemning, og man må liksom snakke om været og sånt for å lette på stemningen?? Det er deilig å få håret vasket, men foretrekker at kjentsfolk gjør det

Lenke til kommentar

For noen jenter er det ULTIMATE drømmen å gifte seg, bli dullet med en hel dag av frisører og stylister, se smashing ut i kjolen, motta full oppmerksomhet i 24 timer. For andre er det helt meningsløst. Er vel bare sånn folk er.

Ei venninne sa at hun liker ikke masse oppmerksomhet og var ikke interessert i noe massivt kirkebryllup med alle venner og familie tilstede.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...