Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 På onsdag, torsdag eller fredag får jeg ps4 i posten. Gjett hvem som gleder seg da? Postmannen, som får bruke den gratis på onsdag og torsdag? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bestilte nytt kabinett fra Komplett.no på fredag. Fikk hentekode nå. Kjørte bort på Bunnpris for å hente pakken, men neida, de hadde ikke noe. Postnord hadde sagt at de ikke klarte å levere det i dag, så jeg får det ikke før i morra. Ikke noen stor krise sånn egentlig, men forferdelig irriterende å få hentekode og være supergira for så å få den i fleisen. Ja, man kan lure på hvorfor de sender ut hentekode/hentelapp når pakken ikke kommer fram til postkontor/post i butikk før dagen etter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er ikke en av disse han har fått da: Falske pakkevarsler. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nei, jeg har også fått varsel fra PostNord uten at pakken hadde kommet ennå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 På onsdag, torsdag eller fredag får jeg ps4 i posten. Gjett hvem som gleder seg da? Jeg holdt på å kjøpe en på fredag, men så fant jeg ut at jeg har brukt PS3-en kanskje 5 ganger siden jeg kjøpte den, og jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer med en PS4. Hater spilling med håndkontroller. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 På onsdag, torsdag eller fredag får jeg ps4 i posten. Gjett hvem som gleder seg da? Jeg holdt på å kjøpe en på fredag, men så fant jeg ut at jeg har brukt PS3-en kanskje 5 ganger siden jeg kjøpte den, og jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer med en PS4. Hater spilling med håndkontroller. Hadde en ps4, men valgte å selge den pga månedsbetaling. Blir for mye med WOW, Spotify, Viaplay og Ps+. Orker rett og slett ikke ha flere slike abonment hengende over skulderen min. Hadde vært en stolt eier av en PS4 om ikke internettilgang kostet penger. Blir som at pcer med nettverkskort skal ta månedsbetaling. Bare lage en enkel software å kalle det PCSuperduber+ så hopper folk på. Spilling med håndkontroller er forøvrig en vanesak Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Edit: Spotify foreslår så forbanna mye tull på den weekly discovery-lista si. Nær halvparten er jo finsk vokal, islandsk vokal, eller svensk visesang... Dafuq har jeg hørt på for å få til det? Samme her. Mye bra, men også mye elendig. Får en haug av Hardstyle på Discover Weekly lista mi, selv om jeg aldri har hørt på noe slikt. Jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg er hos frisøren, jippiIkke verst! Nyt det!Nyte det? Hater frisøren, hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har ikke vært hos frisør på flere år. Hovedårsaken er at de ikke bruker venteværelse. Jeg hater å sitte å prate med frisøren mens det sitter fremmede folk bak nakken min og hører på. Trenger ikke prate så mye. Jeg er ofte stille og bare nyter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg er hos frisøren, jippiIkke verst! Nyt det!Nyte det? Hater frisøren, hvordan er det mulig? Seriøst? Hvordan kan man hate å bli dullet og dallet med? Vaske håret... hårkur.. Himmelen! Kunne ønske jeg hadde en frisør til å vaske håret mitt hver dag!! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Noen frisører nekter å ta et hint, og bare prater, og prater, og prater, og prater, uansett hvor kort man svarer... Og spør om de mest personlige ting. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg føler det samme for barbereren. Så deilig når han duller med skjegget mitt, og masserer inn deilige oljer og lignende i det, og klipper og fikser det. Så digg. Så utrolig digg. Skal dit på fredag, blir så godt! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Noen frisører nekter å ta et hint, og bare prater, og prater, og prater, og prater, uansett hvor kort man svarer... Og spør om de mest personlige ting. njaa.. kan være litt enig der. Vil alikvell ikke være kjiip så jeg svarer bare.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg liker frisøren min og pratet hennes, men jeg har da også gått til henne i 27 år. Bare 4 ganger i løpet av livet mitt etter at jeg begynte å gå til henne, har jeg gått til noen andre. En gang fordi hun var på ferie, og jeg desperat trengte en klipp (ifg. mamma), en gang fordi jeg var på ferie og farmor mente jeg trengte en klipp, og to ganger fordi det å reise i 6 timer for å klippe seg, virka tåpelig og unødvendig dyrt). Skjønt, hun vasker ikke håret mitt, da. Det vasker jeg før jeg drar dit, så er det å sitte en liten halvtime i stolen og pjatte om alt og ingenting, om familien min, jakten min på arbeid, og hvordan det går med henne og familien. Så betale 320 kr (evt. springe til nærmeste minibank og ta ut 400 spenn, og så springe tilbake for å betale), og så prate litt mer skit med henne, og så stikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Seriøst? Hvordan kan man hate å bli dullet og dallet med? Vaske håret... hårkur.. Himmelen! Kunne ønske jeg hadde en frisør til å vaske håret mitt hver dag!!Jeg har null interesse av å bli "dullet med" av en fremmed, i tillegg til påtvungen smalltalk. Har aldri skjønt hvordan det er så deilig å vaske håret hos frisøren heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg synes det er stressende å være hos frisøren. Føler det er litt anspent stemning, og man må liksom snakke om været og sånt for å lette på stemningen?? Det er deilig å få håret vasket, men foretrekker at kjentsfolk gjør det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) For noen jenter er det ULTIMATE drømmen å gifte seg, bli dullet med en hel dag av frisører og stylister, se smashing ut i kjolen, motta full oppmerksomhet i 24 timer. For andre er det helt meningsløst. Er vel bare sånn folk er. Ei venninne sa at hun liker ikke masse oppmerksomhet og var ikke interessert i noe massivt kirkebryllup med alle venner og familie tilstede. Endret 30. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nå er heldigvis frisøren min ei venninne, så det gjør det mye lettere. Koste meg ok, men de har så jævla vonde stoler. Liker egentlig ikke at andre vasker håret mitt, føler de ikke får det ordentlig rent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Og der var det første desember, og jeg er i gang! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå