Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Idag er det faktisk 17 grader og sol!!!! Varmeste dagen hittill!!!! Høres digg ut. Gleder meg til 17 grader. Stikker til norge neste uke. I dag har det vært 36 grader her. Litt for varmt for meg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Sulten ja, munnen min flyter over. Har bare spist to brødskiver med leverpostei, begynner å rumle i magen. Heldigvis skal dama servere burger når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Idag er det faktisk 17 grader og sol!!!! Varmeste dagen hittill!!!!Høres digg ut. Gleder meg til 17 grader. Stikker til norge neste uke. I dag har det vært 36 grader her. Litt for varmt for meg. Heldig:( 36 er good hvis man har basseng eller strand. Tegnet på meg selv igår og når jeg har lagt meg godt til rette i bikini oppdager jeg at magen forsatt er gul???? Life is complicated Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Selv hev jeg i meg tre skiver med peanøttsmør og rips- og solbærgele for noen timer siden, så jeg regner med å holde til senere i ettermiddag. Mekker vel ikke middag på en 6 - 8 timers tid, så. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For alt vi vet er det denne dagen som er sommer 2015 skal faktisk bruke muligheten til å få litt sol på kroppenEr meldt bra vær i en uke etter helga så det er bare å håpe på det beste. Hope for the best and prepare for the worst er vel det de sier.JaaSå lenge jeg slipper å gå i et med sanden i syden så får det gå Selvbruningskrem da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For alt vi vet er det denne dagen som er sommer 2015 skal faktisk bruke muligheten til å få litt sol på kroppenEr meldt bra vær i en uke etter helga så det er bare å håpe på det beste. Hope for the best and prepare for the worst er vel det de sier.JaaSå lenge jeg slipper å gå i et med sanden i syden så får det gå Selvbruningskrem da ? Neii gidder ikke det tror jeg Tror jeg skal ta sol med mamma hvis hun betaler hihi Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva er poenget med å gå i solarium når det er sol og sommer?? Trodde poenget var å bli brun til sommeren eller vedlikeholde fargen om vinteren jeg.. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prøv alt ein gong, utanom incest og folkedans, så det er då ingenting i vegen for å prøve ut litt kreft i blant. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jaja hva andre vil gjøre med kroppen sin, bryr jeg meg ikke fem flate øre om. Jeg vet i alle fall at jeg ikke kommer til å bruke solarium Veldig dyrt for en litt sterkere sol enn det du får ute. Endret 5. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har aldri tatt solarium, så det er ingen avhengighet eller kreft her i gården. Vil bare ikke bli så solbrent i syden så trenger litt farge før eg reiser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg foretrekker å sole me ute, men problemet erat det sjeldent er sol her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Om du bor et sted med særdeles lite sol, er det vel greit med en falsk sol i jakten på brunfarge. D-vitaminer får man vel ikke noe særlig av i solarium, siden et solarium sender ut feil type stråler, så det kan det ikke være. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvor bor du da, pessimistisk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Idag er det faktisk 17 grader og sol!!!! Varmeste dagen hittill!!!!Høres digg ut. Gleder meg til 17 grader. Stikker til norge neste uke. I dag har det vært 36 grader her. Litt for varmt for meg. Heldig:( 36 er good hvis man har basseng eller strand. Tegnet på meg selv igår og når jeg har lagt meg godt til rette i bikini oppdager jeg at magen forsatt er gul???? Life is complicated Jeg har badebasseng. Men synes neste bare det er styr å bruke det. Liker meg innendørs med aircon. Har vell brukt bassenget en 5-6 ganger på ett år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg bor i rogaland. Kronisk kald vind og regn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Læreren ba alle elevene gå på innstillinger på telefonen og vise at hvem som helst kan finne ut hvor du er og når. Alle ble redde og sykt overraska. Trodde dette var noe alle visste jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det kommer vel an på om man har tatt visse sikkerhetstiltak eller ei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå