Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Skal viderebringe hilsenen. Hun er litt nede etter at jeg slo henne i Medisin-kategorien av Quizup et par ganger. Stakkars Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 finfin den nye Telenor reklamen http://www.aftenposten.no/webtv/#!/video/110160/telenor-faar-reaksjoner-paa-denne-reklamen Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har greid å slå av å få opp varsel når noen quoter meg. Vet noen hvordan jeg fikser dette? Veldig irriterende Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Ditt kontrollpanel → Innstillinger → Varslingsinnstillinger → Tråder og inlegg → Notify me when someone quotes my posts (and I'm not already following) Endret 29. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ja, jeg fant det men jeg greier ikke å se hva jeg har skrudd av som skal gjøre det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ja, jeg fant det men jeg greier ikke å se hva jeg har skrudd av som skal gjøre det?En avansert form for lommeringingsspøkelset som har slått til? Skulle bruke helga på å få døgnet på plass igjen, men neida... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ja, jeg fant det men jeg greier ikke å se hva jeg har skrudd av som skal gjøre det?En avansert form for lommeringingsspøkelset som har slått til? Skulle bruke helga på å få døgnet på plass igjen, men neida... thats me every weekend^^ Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har den inne allerede, og den har vært på hele tiden. Så det må være noe feil.. Og ja, virker som jeg har gjort et eller annet tullball med mobilen i søvne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 "Ammetåka" kalles det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jaja, jeg la ut sånn greie nå - så forhåpentligvis kan noen hjelpe meg. Jeg ammer ikke, så her er det mer "pregnancy brain" som henger igjen Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 la merke til at begge skinnene mine var dekket av lyse hår i dag Betyr det at skinnsjegg endelig er på vei? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 la merke til at begge skinnene mine var dekket av lyse hår i dag Betyr det at skinnsjegg endelig er på vei? Saueskinn? 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Auraen og glorien. Endret 29. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ja, jeg fant det men jeg greier ikke å se hva jeg har skrudd av som skal gjøre det?En avansert form for lommeringingsspøkelset som har slått til? Skulle bruke helga på å få døgnet på plass igjen, men neida... Det klarte jeg fint, for første gang på mange år tror jeg. Jeg sov jo store deler av lørdagen grunnet hodepine, men sovna likevel i går morges i sekstiden, sov tre og en halv time, og holdt meg våken til halv tolv. Våkna for 20 minutter siden, så jeg tror jeg skal klare å være våken i morra tidlig også. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ja, jeg fant det men jeg greier ikke å se hva jeg har skrudd av som skal gjøre det?En avansert form for lommeringingsspøkelset som har slått til? Skulle bruke helga på å få døgnet på plass igjen, men neida... Det klarte jeg fint, for første gang på mange år tror jeg. Jeg sov jo store deler av lørdagen grunnet hodepine, men sovna likevel i går morges i sekstiden, sov tre og en halv time, og holdt meg våken til halv tolv. Våkna for 20 minutter siden, så jeg tror jeg skal klare å være våken i morra tidlig også. Interessant! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hvordan finne og velge seg ISP? Ah, sitte på jobb og bla i gamle karter, finnes værre ting å gjøre på mandags morgen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Hvordan finne og velge seg ISP? Ah, sitte på jobb og bla i gamle karter, finnes værre ting å gjøre på mandags morgen Første steg er jo å finne ut hvilke ISP-er som kan levere til adressen. Så plukker man det beste av flere dårlige alternativer :] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ah, sitte på jobb og bla i gamle karter, finnes værre ting å gjøre på mandags morgen Er dette det du får betalt for å gjøre? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ja, av og til så er det det Første steg er jo å finne ut hvilke ISP-er som kan levere til adressen. Så plukker man det beste av flere dårlige alternativer :] Husker det var en nettside som kunne finne fram dette, men det er jo noen år siden jeg trengte dette sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå