j-- Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Under montering av Ikea-kjøkken er den tiden jeg er mest glad for å ha tre armer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Ah, jeg er mett, og har hatt en familie på fem inne på mitt lille rom. Morsomt med gisp og blikk når de trer inn i skattkammeret mitt. Så får vi se om jeg får fiksa bildene til mora, da. Familie på fem inne på rommet ditt? Hva gjør dem der da? Synes du skal breve bilde av rommet ditt fåvæ Endret 27. november 2015 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Familiens mor ville at jeg skulle se etter om jeg kunne fikse noen korrupte JPEG-er for henne. Det sier seg selv at noe er galt når overføring fra mobil til PC blir avbrutt av at PC-en fryser, og hun må restarte maskina, og så ender opp med en tom mobil, og 451 bilder på 3,18 - 3,86 GB hver. Så kom hun innom på vei hjem fra byen, og tok med seg tre barn, samt den nye kjæresten. Og bilder av rommet mitt burde du da lett klare å finne. Det er ikke som om jeg ikke har delt dem alskens steder før. Det er til og med videoer hist og her som burde være relativt enkle å finne. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På loftet står ein sykkel,den har ingen løkt,men da gjer jo ingenting,dar oppe e' da mørkt.Eg har for store støvla,da kan du sikkert sjå,dei har eg etter far min,hans føt var altfor små.Fatter'n har eit solurhan aldri har fått te,eg tok da ut i soleog sia har da gje.Eg har eit hål i lommo,da kan du ikkje sjå,for på plassane eg går på,har eg ikkje bukse på.Eg har alltid gått med vottar,sjølv om eine den e' trong,for eg har so løgne fingra,ikkje ein e' lika long.No skal eg ut å fiska,men eg har ingen stong,då e' da jaggu godtå ha ein robåt so e' long. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Pøh. Har akkurat blitt ferdig med vedlikehold og service på 3 RC biler. Plukke fra og sette sammen. Bytte slitedeler. Smøring og dritt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 I kveld er eg på NRK Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 I kveld er eg på NRK i 0.2 sec? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 I kveld er eg på NRKSåg skjegget ditt en del ganger på NRK i fjor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har akkurat spist middag. Greit med middag rett etter man våkner. Nå er det øl. (Men når sant skal sies, sto jeg også opp 10 i formiddag, og var våken i 4 timer, før jeg ble beordret i seng av to leger, en medisinstudent på sisteåret, og en hodepineekspert) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hvorfor har du to leger, en medisinstudent og en hodepineekspert hjemme på rommet ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 De er ikke på rommet mitt, men de er i huset. Mine foreldre er leger, min eldste lillesøster går sisteåret medisin, og min yngste lillesøster, har hatt hodepine 24/7 siden hun var 14 - 15 år. Jeg vil si det gjør henne til en liten ekspert. I alle fall i huset her. Hun har også vært inn og ut av sykehus og hos alskens eksperter, så noe må hun da ha plukket opp. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har vært ganske stor fan av bloggen til lillesøstra de, Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Rosabloggeren, eller hu som skriver om psyken sin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ah, ja, det er vel hun som var mest poppis, også. Det var ikke så mange som interesserte seg for hva som rørte seg i en tenårings psyke, som det var av folk som var interessert i å lese om gutter, sminke, festing, og outfits (interessant nok, starta hu bloggen fordi hu begynte på medsin på NTNU, men rosa tok fort over for medisin, må jeg si). Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg leste nok mest for NTNU delen og når hun var i USA. California tror jeg. Synes hun er skikkelig tøff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Skal viderebringe hilsenen. Hun er litt nede etter at jeg slo henne i Medisin-kategorien av Quizup et par ganger. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Blir nesten litt overasket over meg selv. Har sovet 3 timer mindre enn jeg pleier allikevel føler jeg meg kvikk Its gotta be the lasagna! Power of the lasangna! <3 Endret 29. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Sa noen lasagna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå