Emancipate Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Men så tenker jeg at det kan være et forhekset menneske som prøver å kontakte meg, så det er kanskje best å la den fortsette. Da ville jeg i hvert fall ha smekket til den. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Retrotimen er eneste podcasten jeg har hørt og anbefaler Endret 23. november 2015 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Datasmurf: Sjekk ut Duvchi - When The Winter. Jeg elsker den, men så er jeg óg en smule merkelig innen musikk. Will do. Jeg har gode erfaringer med musikksmaken din, du har gitt meg øya - og ørene - opp for mye snadder. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Biffsnadder mhmm.. Endelig ferdig på jobb, overtid sux ass. Kanskje jeg tar innom bowlingen for en snaddertallerken. Endret 23. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ent lite innsekt har flydd rund her foran tv og sånt i snart en måned. Tok fram fluesmekka nå for jeg ville ha slutt på det. Men så tenker jeg at det kan være et forhekset menneske som prøver å kontakte meg, så det er kanskje best å la den fortsette. Den har sikkert fortjent å bli forhekset, så det er fritt fram Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Datasmurf: Sjekk ut Duvchi - When The Winter. Jeg elsker den, men så er jeg óg en smule merkelig innen musikk. Will do. Jeg har gode erfaringer med musikksmaken din, du har gitt meg øya - og ørene - opp for mye snadder. Har du coca cola sangen i flac-format? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 I wish! Usikker på om jeg har den i 128 kbps MP3 engang. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Første time hos psykologen overstått. Nå skal jeg sendes videre til behandling for OCD. Blir jo bare mer og mer kokko jo. Haha Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Er det denne dere mener? 320 kbps. http://a.tumblr.com/tumblr_lv1cznk7p71qaqozho1.mp3 Klikk svar og slå på bb-code for å få tak i linken. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Shit lever dere fortsatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Nei, jeg døde for noen måneder siden, men jeg fant en måte å laste opp bevisstheten min på Internet. Nå bygger jeg sakte, men sikkert opp prosessorkraften min gjennom et stort botnet. Det er ikke lenge igjen til jeg er sterk nok til å ta over verden. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Nei, jeg døde for noen måneder siden, men jeg fant en måte å laste opp bevisstheten min på Internet. Nå bygger jeg sakte, men sikkert opp prosessorkraften min gjennom et stort botnet. Det er ikke lenge igjen til jeg er sterk nok til å ta over verden. Og derfor er jeg så glad i moderne teknologi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Og derfor er jeg så glad i moderne teknologiMens jeg surfet rundt i cyberspace så tok jeg forresten en nærmere kikk på maskina di og surfehistorikken din. Jeg tror du burde gå til legen med det utslettet. Spesielt med tanke på hvor det er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Brukte 10 000 på bilen i dag. Føffaen. Mye øl det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Brukte 10 000 på bilen i dag. Føffaen. Mye øl det.Hva ble gjort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Er det denne dere mener? 320 kbps. http://a.tumblr.com/tumblr_lv1cznk7p71qaqozho1.mp3 Klikk svar og slå på bb-code for å få tak i linken. Den har jeg i 320 kbps, jeg snakker om selve jingelen på 1:04, eller rundt der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Byttet indre endeledd på venstresida foran, byttet vindusviskermekanismen til en "ny" (brukt) en, ordnet noen leddfestegreier, tatt firehjulskontroll, byttet en hjulbolt som knakk når jeg byttet til vinterdekk, byttet hovedforinger eller noe greier.Har ikke peil på bil. Mye penger, men skal ikke være så ille pris egentlig, siden det er en drittjobb av dimensjoner. Nå er den ihvertfall EU-godkjent og jeg kan kjøre som faen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Og derfor er jeg så glad i moderne teknologiMens jeg surfet rundt i cyberspace så tok jeg forresten en nærmere kikk på maskina di og surfehistorikken din.Jeg tror du burde gå til legen med det utslettet. Spesielt med tanke på hvor det er. Det på tissen du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå