Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke alltid det? Er uansett en eksamen som går igjen neste år. Da skal jeg ha pappaperm i starten av semesteret og, og forhåpentligvis ikke fortsatt ha en unge som ødelegger hele uka til dama (eller min da, naturligvis) fordi hun ikke sover om natta, eller særlig lenge om gangen.

Kanskje jeg til og med kan ta henne med på forelesning?

Lenke til kommentar

Jeg har vært en helg i Barcelona..beste byen jeg noensinne har besøkt. Epic stuff everywhere. 15-20 varmegrader var ikke vondt det heller.

Sitter med samme følelsen etter en uke i California. Men Jetlagen er grusom, derfor jeg er på vei til jobb nå...

Datasmurf: Sjekk ut Duvchi - When The Winter. Jeg elsker den, men så er jeg óg en smule merkelig innen musikk.

Lenke til kommentar

Er det ikke alltid det? Er uansett en eksamen som går igjen neste år. Da skal jeg ha pappaperm i starten av semesteret og, og forhåpentligvis ikke fortsatt ha en unge som ødelegger hele uka til dama (eller min da, naturligvis) fordi hun ikke sover om natta, eller særlig lenge om gangen.

Kanskje jeg til og med kan ta henne med på forelesning?

Hehe! Lykke til med den ;) Når du skal ha pappaperm så har ungen et helt annet aktivitetsnivå. Forhåpentligvis sover ungen om natten, men om dagen er det bare å henge i stroppen og prøve å unngå å si "nei" hvert 2. sekund når ungen fyker etter katten og drar den i halen, spiser kattematen, trykker på alt som finnes av knapper og fjernkontroller, klatrer på alt osv. Det er ikke mye stillesitting for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kjenner til riving på katt, spising av kattemat, av og på med tv, av og på med cd-spiller, kaste nettbrett i bakken, hente seg litt kjeks og klemme seg i skuffa, snue i hele ansiktet og ikke minst en krangel hvert 10.minutt for ungen vil ha snuen sin i fred

Er ikke livet herlig da dere???

Lenke til kommentar

Jeg har vært en helg i Barcelona..beste byen jeg noensinne har besøkt. Epic stuff everywhere. 15-20 varmegrader var ikke vondt det heller.

Sitter med samme følelsen etter en uke i California.

Har det ikke regnet der enda, er der tilgang på vann?

Joda, regnet ihvertfall ene natta vi var der. Men har vært ekstremt tørt der i sommer/høst, med vanningsforbud og greier.

Lenke til kommentar

Jeg elsker podcasts! Bruker flere timer om dagen med podcasts på øret. Her er listen over ting jeg hører på akuratt nå. For det meste infotainment/vitenskap/humor.

Norsk:

Radioresepsjonen

Podcastresepsjonen

Herreavdelingen

Misjonen

Engelsk:

WTF with Marc Maron

Planet Money

StarTalk

This American Life

RadioLab

99% Invisible

Criminal

Hardcore History

The Infinite Monkey Cage

Invisibilia

All Things Considered

The Message

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker podcasts! Bruker flere timer om dagen med podcasts på øret. Her er listen over ting jeg hører på akuratt nå. For det meste infotainment/vitenskap/humor.

Norsk:

Radioresepsjonen

Podcastresepsjonen

Herreavdelingen

Misjonen

Engelsk:

WTF with Marc Maron

Planet Money

StarTalk

This American Life

RadioLab

99% Invisible

Criminal

Hardcore History

The Infinite Monkey Cage

Invisibilia

All Things Considered

The Message

Tusen takk! Går utifra jeg kan laste ned alle disse?
Lenke til kommentar

Har dere forslag til noen bra podcasts / radio å høre på? Sitter å hører på morgenklubben med loven & co vanligvis. Men kunne jo være fint å variere.

Tazte Priv fra 2004 er gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...