Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Lycan tar feil som vanlig. BananLaks skjønner hva jeg mener. Skurupu får holde seg til mikrobølgebiff. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fløtegrattinerte poteter er for domminerende. Biff handler om biff. Til og med saus er forbudt her i gården.Nesten. En beskjeden mengde riktig saus er greit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Lycan tar feil som vanlig.mhm, bare å stole på ex-veggiser når det kommer til biff. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fløtegrattinerte poteter er for domminerende. Biff handler om biff. Til og med saus er forbudt her i gården.Nesten. En beskjeden mengde riktig saus er greit.Hvilken saus ville du valgt i så fall? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fløtegrattinerte poteter er for domminerende. Biff handler om biff. Til og med saus er forbudt her i gården.Nesten. En beskjeden mengde riktig saus er greit.Hvilken saus ville du valgt i så fall? Han bruker toro bearnaise saus. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Litt avhengig av cut og øvrig tilbehør (som i hovedsak bør være rent og spartansk), men typisk noe rødvins og stekekraftsbasert. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 eusdghiozsdufg kollegaer har begynt å ta helg allereie. Tre timar igjen. Fy fasan. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg var på trancher i forbindelse med min brors konfirmasjon. En 5 stjerners biff-restaurant i byen. Anbefaler den veldig til alle biffelskere, og anbefaler å velge den de kaller "vanlig". Du får også med utrolig mye tilbehør og sauser som alle er valgfritt å bruke. Veldig godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Idag er det faktisk 17 grader og sol!!!! Varmeste dagen hittill!!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Her er det 18 grader og sol. Vi må nyte det mens vi kan, for helga er det meldt om 10ml regn og tordenvær. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Stekt kantarell i fløte... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For alt vi vet er det denne dagen som er sommer 2015 skal faktisk bruke muligheten til å få litt sol på kroppen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er det bare jeg som ikke er så glad i sopp? Jeg spiser sopp dersom det blir servert, og det er ikke ille å spise. Men jeg hadde aldri funnet på å bruke sopp når jeg skal lage middag til meg selv eller dama. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For alt vi vet er det denne dagen som er sommer 2015 skal faktisk bruke muligheten til å få litt sol på kroppen Er meldt bra vær i en uke etter helga så det er bare å håpe på det beste. Hope for the best and prepare for the worst er vel det de sier. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) eusdghiozsdufg kollegaer har begynt å ta helg allereie. Tre timar igjen. Fy fasan. Hold kjeft. Helgen min starter på torsdag ... Men da har jeg i tillegg ferie i 25 dager, så det blir deilig. Endret 5. juni 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 skal jobbe i helga, så veit ikkje når eg har helg. Booya! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg skal bare slappe av hjemme i helga. Gleder meg. Tre timer igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 For alt vi vet er det denne dagen som er sommer 2015 skal faktisk bruke muligheten til å få litt sol på kroppen Er meldt bra vær i en uke etter helga så det er bare å håpe på det beste. Hope for the best and prepare for the worst er vel det de sier.JaaSå lenge jeg slipper å gå i et med sanden i syden så får det gå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Trenger ikke mye tilbehør til biff, i grunn. Holder lenge med litt salt og pepper. Sjyen kan stort sett brukes som saus, selv om det selvfølgelig er fullt mulig å gjøre som Lycos sier, også. Det blir ikke mindre godt, akkurat. Og så kommer det veldig an på hvilken del av dyret biffen kommer fra, så klart. Ikke for det, jeg har null problemer med å spise fløtegratinerte poteter til en biff, med fløtesaus,så klart. Skal det være, så skal det være. Hmm, kanskje man burde ta seg en tur til slakteren? Blir jo rent sulten her jeg sitter og fabulerer om delikate biffmåltid. Gir meg en grunn til å sprette en av alleanza-ene som står her, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå