Bytex Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Man skal kjøre etter forholdene, ikke fartsgrensa. Så det var sikkert helt greit å ligge godt under fartsgrensa. Når det er mørkt er det også ofte speilglatt enkelte plasser. Da er det ikke lurt å cruise i 80. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Lykke til Sjur, minner meg på at jeg må få rotet meg til å ta lappen snart sjæl Takk, Mikkel, og gratulerer med huskjøp. I Telemark, eller? Hjem igjen til østsia av Skien, kjenner meg klar til å komme meg ut, men skepsisen kommer når mor står nå på kjøkkenet og koker grøt... Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg skulle se litt på Sirslask på twitch. Ingen cam. Ikke kult Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Han er bare too sexy for twitch. De har jo bannet masse "LoL gamergirls" som sitter i BH eller bikini med puppene trykt oppi halsen bare for å dra penger og seere, og der 90% av chattekanalen er bare "show ur tits" og "u have awesome tits" Endret 17. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Alkohol og T H C er sjelden en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Radical Face var meget bra. Årets beste publikum i alle fall. Klarte å unngå snakking under låtene og kjempestemning. Nei, dette var gøy, du! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Kult, aldri hørt om han. Har lagt han til i spotify-lista mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jungeldamer? Hva legger du i det? Grace Jones lol Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skulle se litt på Sirslask på twitch. Ingen cam. Ikke kult Wait what? Har vel en twitch bruker jeg lagde til et game jam for noen år siden. Kan ikke si at det har vært brukt nevneverdig siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Fuelsave blyfri 95 er vel bensin????? Sto plutselig disel på kvitteringen og nå tør jeg ikke å starte bilen jeg dør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Det haster jeg dør Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Fuelsave blyfri 95 er vel bensin????? Sto plutselig disel på kvitteringen og nå tør jeg ikke å starte bilen jeg dør Hvis du er sikker hvem pumpe du brukte, dieselpumpa er alltid svart. Hvis du ikke tanket med svart er det ingen fare. Hvis du er der fremdeles kan du bare gå inn og spørre.De vet det. Endret 18. november 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ok tok en grønn Omg er så redd nå starter jeg bilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hahah hadde heller tatt bussen hjem i skam enn å komme inn med mitt usminket ansikt med både blond hjerne og blondt hår Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skulle se litt på Sirslask på twitch. Ingen cam. Ikke kult Wait what? Har vel en twitch bruker jeg lagde til et game jam for noen år siden. Kan ikke si at det har vært brukt nevneverdig siden. Da må jeg ha noen andre med samme navn da kanskje? Jaja. Spennende var det ikke. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Glem det. Var jo egentlig ikke litt likt ditt navn. Da forstår jeg hvorfor jeg følger vedkommende på twitch. For jeg skjønte ikke hvorfor jeg hadde deg der. Haha Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Fuelsave blyfri 95 er vel bensin????? Sto plutselig disel på kvitteringen og nå tør jeg ikke å starte bilen jeg dør Fylle Bensin på en Dieselbil er 100ganger verre enn omvendt. Endret 18. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 blyfri 95 er bensin. Man skal være god hvis man klarer å fylle diesel på en bensinbil. Mulig det var annerledes på gamle gamle biler, men dieselpumpen er for tykk til å få inn i en nyere bensintank I hvert fall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kun bensin er ekte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ok fjoh, satt 15 minutter frysende i en kald bil for ble så redd hahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå