Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveld? Hvor lang langkjøring har du? Det går nok greit, du får nok sove i bilen uansett. Med mindre den andre som kjører er talentløs da.

I kveld var vel litt å ta i, men i ettermiddag, i alle fall. Vi holder på fra 08:00 til 17:30 i dag og på torsdag. Jeg trodde det var 8:30 frem til jeg sjekket tidspunktet i går kveld. Må gå en omvei ned dit for å komme meg til en brusautomat så jeg får tak i koffein, siden ingen butikker åpner før 8. ><

Sjur: vær glad du slipper USA-jetlag. Og førstemann til lappen! Har teori+oppkjøring igjen. Realistisk tidspunkt for lappen er januar for min del :]

Ha-ha, jeg pleier ikke få jetlag når jeg drar til USA. Når denne uka er over, har jeg også teori og oppkjøring igjen. Alle sier jeg kommer til å klare teoriprøven, fordi folk tydeligvis vet alt om meg og prøver, men jeg er skeptisk. Sitter og tar alskens prøver jeg kommer over på nett, men det er flere feil enn jeg liker.

Lenke til kommentar

Wow, det var lenge! Syntes jeg hadde det lenge på en dag fra 07 til 17. Hadde harrytur til Sverige med kjøreskolen. Er bra vi ikke ble stoppa på grensa for å si det sånn.. Hadde blitt dyrt for oss hele alle sammen.

Lykke til! Er sikker på at du greier det helt fint :)

Lenke til kommentar

Ha-ha, jeg pleier ikke få jetlag når jeg drar til USA. Når denne uka er over, har jeg også teori og oppkjøring igjen. Alle sier jeg kommer til å klare teoriprøven, fordi folk tydeligvis vet alt om meg og prøver, men jeg er skeptisk. Sitter og tar alskens prøver jeg kommer over på nett, men det er flere feil enn jeg liker.

Jeg får bedre døgnrytme av å dra til Norge. Her nede sover jeg til midt på dagen og legger meg på morgenkvisten. Da jeg kom til norge i sommer var det samme døgnrytme som å stå opp i 7-8 tiden om morgenen. Helt perfekt.

Men jeg er uansett veldig flink til å bytte døgnrytme, og er ikke særlig plaget av jetlag. Har jobbet som skifter i så mange år at jeg er blitt vandt med det.

Lenke til kommentar

Dreit meg ut i helgen (igjen).

Skulle i banken sammen med dama klokken 10:00. Driver med VISA-applikasjon, så det var ganske viktig. Jeg skulle ut å se landskamp som startet 03:45. Der møtte vi en amerikaner med weed fra California. Etter kampen tar vi en jonas, og det neste jeg husker er at jeg våkner alene i et mørkt rom klokka 18:00. Superforvirret. Kom jeg meg i banken? Hvor er dama? Hva er klokken?

Viste seg at jeg hadde kommet hjem 09:30. Dama fant meg i gangen, for jeg var for fucked til å låse opp døren. Sa jeg ikke fant nøkklene mine, mens de stod i låsen. Vi kranglet. Jeg sovnet. Hun dro.

Hvorfor skjer slikt alltid meg?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Du bare fornekter det. Jeg har hatt kompiser som insisterte på at weed-røyking var da null problem det. Men så så jeg hvor ekstremt stressa de ble hvis dealern ikke kunne komme akkurat når de ville, eller de ikke hadde noe igjen hjemme på kvelden. Og de måtte ha det hver dag. Da er det gått over i ren avhengighet, ikke bare "for moro skyld".

Lenke til kommentar

Jeg var dritings klokka 6 om morgenen og skulle i banken klokken 10 før den jointen ble rullet. For argumentasjons skyld trur jeg alkohol hadde større negativ innflytelse på meg enn cannabis den kvelden.

Men hvilket rusmiddel det er snakk om er uviktig. Kunne like så godt vært metamfetamin. Det er min elendige dømmekraft og manglende evne til å tenke frem i tid som er problemet.

Og ikke døm meg så raskt, er du snill. Jeg veit hvordan avhengighet føles og ser ut. Har vært der. Er der ikke nå.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lykke til Sjur, minner meg på at jeg må få rotet meg til å ta lappen snart sjæl

Takk, Mikkel, og gratulerer med huskjøp. I Telemark, eller?

Wow, det var lenge! Syntes jeg hadde det lenge på en dag fra 07 til 17. Hadde harrytur til Sverige med kjøreskolen. Er bra vi ikke ble stoppa på grensa for å si det sånn.. Hadde blitt dyrt for oss hele alle sammen.

Lykke til! Er sikker på at du greier det helt fint :)

Det gikk greit, egentlig. Først en og en halv time med teori, så kjørte hu bæra jeg delte bil med i 2 timer, 10 min pause, jeg kjørte 1,5, halvtimes lunch på Stjørdal, hu kjørte 1,5 tilbake til der vi bytta, og så kjørte jeg de siste to tilbake. Da begynte det selvfølgelig å skumre, og temperaturen gikk under null. Verken sand eller salt på veiene. :p På slutten var det glatt, bratt (vanligvis rundt 7 % helling, men på det meste 12 %) og mørkt, og på ukjente veier med fartsgrense på 80 km/t. Jeg holdt meg mellom 40 og 60, og kjørelærer var fornøyd med det. Ditto jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...