Lycantrophe Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Alternativer vil kanskje hjelpe litt med den usannsylige ineffektivteten til språket (det er snakk om webassembly), men det løser ikke problemet med at engines er latterlig tunge, cacher usansynnlig mye (og dermed sinnsvak minnebruk) for JIT og det at de fleste sider bruker mye mye MYE javascript til å gjøre ca. alt. Noscript (eller venner) med en veldig selektiv whitelist hjelper litt, men. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Holy fuck, jeg kjøpte meg akuratt hus Endret 16. november 2015 av Sirslask 6 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Var heldigvis med vilje men alikevel... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 You're preaching to the choir når det gjelder JacaScript. Hater JavaScript. Det må da virkelig finnes alternativer til det nå? Hvordan skulle alternativene vært bedre? Og hva er egentlig problemet du har med JavaScript? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vel, språket er disgusting, men når vi snakker om javascript her er det snakk om environment. Det har mange -åpenbare- mangler som compile-target. Faktisk, eneste grunnen til at det brukes er fordi det er utbredt, og det er utbredt fordi det er utbredt. Det største problemet er ytelse, men det kommer like mye av at så mange webdevs er inkompetente nisser. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Holy fuck, jeg kjøpte meg akuratt hus Hater når det skjer... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Heya folkens, kunne de ha kikka litt på den tråden her ang. kritkk på ei webside? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1695215 Har dessverre vore litt seint ute med å samle kritikk før deadline og treng litt hjelp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Parkeringsvakt er virkelig ingen drømmejobb når det snør og er drittvær. Digg jobb ellers, men faen. Ugh. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Blir snadder med Radical Face-konsert i morgon. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Blir snadder med Radical Face-konsert i morgon. Kor? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Oslo. Hrmph. Jaja, kosa deg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Ser på Hardkokt twitche Black Ops 3 siden PCen min ikke vil kjøre det. Huhei. http://www.twitch.tv/miss_dewitt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Kult da skal jeg sette meg og se på det. Har ikke noe bedre å gjøre Der ble det stopp, gitt. Endret 16. november 2015 av oOF Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Gah, har langkjøring klokka åtte i morra tidlig. Veldig ugunstig tidspunkt, for selv om jeg er trett nå, og sikkert sovner snart, kommer det til å være helt jævlig å stå opp 6 for å komme meg ivei. :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hold deg i senga selv om du ikke får sove. Ikke dra opp ipad eller laptop. Bare lukk øynene og "lat" som du sover, det får hodet og kroppen til å slappe av selv om du ikke har hatt REM-søvn. Du vil føle deg 100 ganger verre hvis du sitter på PC'n og døgner. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fuck søvn, tydeligvis. Tvang meg i seng kvart på midnatt-ish. Sovna sikkert rundt halv ett, våkna kvart over ett, tvang meg i søvn, våkna igjen fem på fire, fast overbevist om at den var fem på syv - så jeg rusha med å skru av vekkerklokker og stå opp, til jeg så at klokka var fem på fire, og jeg var plutselig energisk og våken. ><. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Lykke til på langkjøring. Plis ikke drep noen pga søvnmangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå