Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men sån serr tror dere at at folk som bruker Popcorn time kan få en regning i posten på nyåret?

tenåringene i huset bruker det 24/7.. Har jo ikke kontroll på hva di gjør på sin pc lizzom. Blir litt feil om andre må rydde opp fordi di ikke er i stand til å betale selv.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Endelig kommet meg hjem fra Trondhjem. Forferdelig busstilbud på søndager. Første buss hjem gikk 14:45, og den var 25 min forsinket.

Så sto jeg der, da. På et busstopp og hutra i vei, fordi det var kaldere nå enn hva det var i går aften.

Men jeg koste meg i det minste i går kveld, og jeg fikk en flott pause fra Paris, og alle andre terrorrammede områder.

Lenke til kommentar

Endelig kommet meg hjem fra Trondhjem. Forferdelig busstilbud på søndager. Første buss hjem gikk 14:45, og den var 25 min forsinket.

Så sto jeg der, da. På et busstopp og hutra i vei, fordi det var kaldere nå enn hva det var i går aften.

Men jeg koste meg i det minste i går kveld, og jeg fikk en flott pause fra Paris, og alle andre terrorrammede områder.

Jeg har helt bevisst unngått å lese om det I Paris. Kan rett og slett ikke mate dødsangsten min med mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...