Delvis Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Hahhah takk for tips, men vi har ordnet opp så tror det skal gå bra Takk og pris at du fikk ordnet det. Men vær forsiktig med å gi ut person opplysninger til fremmede på nettet, må du love. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Men har du navnet til en person er det veldig lett finne ut hvor den personen bor. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Spiste du biff på 750 gram? Faktisk nesten 780 gram. Den ble delt på to personer, men jeg spiste definitivt mest. Rundt halvkiloen, kan jeg tenke meg. åt T-bone biff i New Zealand i fjor. aldri sett så mye biff på en tallerken. sleit med å fullføre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 At du orker. Meste jeg har spist var 350g og da var jeg ganske stappa. Hadde forøvrig en del tilbehør også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg spiste engang en kebab med ett kilo kjøtt i en spisekonkurranse. Vant en kebab til. (Som jeg ga bort). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Skulle tatt med hjem og spist den senere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Vet ikke om du er seriøs eller ikke bundy, men du er uansett søt Selvfølgelig er han søt, og jeg har bildene som beviser det. :love: Tror det meste jeg har klart å fullføre av rent kjøtt, er 500 gram. Ellers holder jeg meg på 350, eller 333 for å være komfortabelt mett (skjønt, da følger det jo med brød, salat, ost og bacon også. Potetene skipper jeg nesten alltid, gidder ikke frityrstekte poteter til burger. =p) Husker jeg spesialbestilte en 666 g baconcheese på Sesam i Trondhjem for 11 år siden. Spiste litt over halvparten, og gav resten til en annen russ som sto og så sultent på meg. Han ble glad, virka det som. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 220g holder fint for meg. Gjerne under og, men kommer an på tilbehøret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Men dette gjelder i all hovedsak kun for kjøtt i form av biffer og burgere og slikt for min del. Jeg har gått inn på ei pizzasjappe og spist tom en buffet eller to i mine dager. Vel, Egon også, men det trenger vi ikke snakke om. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 GRATULERER MED DAGEN, QUOTE!!! 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Aner ikke når noen her har bursdag. Men jaja, gratulerer quote, dersom du har bursdag Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Kan godt spise 800g-1000g rent kjøtt. Uten tilbehør vel og merke. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Ja, er noe annet uten tilbehør Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Tilbehøret mitt til biffen var en maiskolde med hvitløkssmør og salt. Stekte også en gul løk til den ble myk og karamelisert. Så det ble absolutt mest kjøtt, ja. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Blir litt ensformig uten noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Beste til biff er fløtegratinerte poteter, alltid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Da spiser du for dårlig biff. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 Beste til biff er fløtegratinerte poteter, alltid.Enig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 whiskysaus på stekte poteter. Mm-mm-mmmm, seier eg som ei fjollete kvinne av afroamerikansk opphav. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Bakt potet med hvitløkssmør. Fløtegrattinerte poteter er for dominerende. Biff handler om biff. Til og med saus er forbudt her i gården. Endret 5. juni 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå