Overmoden2.0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) 2,5 år (sånn ca tror jeg) siden fikk jeg meg jobb igjen. Liten prosentstilling, men ja, jobb var jobb, og jeg var fornøyd. En jobb jeg gikk bevegde meg mye i, så jeg gikk ned ganske bra, ca 30 kg faktisk. Men hadde fremdeles endel å gå ned, for å si det mildt. Så fikk jeg førerkort for ca. et år siden. Og siden jeg har kjørt masse på jobb. Og lagt på meg igjen ti kg. Det er litt stusselig. Men fikk det for meg at jeg skulle veie meg nå. Minus 15 kg på en måned. Alltid ekstremt i starten på nedgang, og garantert masse væske. But still, feels great, og jeg fikk lyst til å dele det. Fordi jeg endelig er på vei mot målet igjen. Huhei! Smil. Vær glad! Pøh. Dine 15 slår ikke mine 7! Haha Endret 13. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Nå føltes det ut som om vi diskuterer penisstørrelser. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jupp. 7 I bredde er bedre enn 15 I lengde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jammen, jammen. Tenk om hun er trang og dyp da! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Meter pr. sekund. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg klarer tre meter per sekund. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det er visst en lang prosesss i såfall. Etter den løfte episoden har jeg sett på Krekar som en klovn. Har ikke norske skattebetalere sponset Brynjar Meling lenge nok nå? Og holdt norsk rettsvesen kunstig i live? Hvor mange ankemuligheter kan han ha igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Få han ut av landet. La Italia få ham. Eller putt han i et bur under stortinget og la politikerne gå ned i lunsjen hver dag og kaste mynter på han. Blir billigere enn å sponse celle og advokat og betale for aktor og dommer og gudveitafaen. Drit lei hele mullaen for lenge sia. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Husker ikke lenger hva han har gjort gale engang. Neppe verre enn ABB hvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Husker ikke lenger hva han har gjort gale engang. Neppe verre enn ABB hvertfall. Leder av en terror-organisasjon og gjentatte drapstrusler og drapsoppfordringer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 kanskje man kunne arrangert en gladiatorkamp mellom Krekar og ABB Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Serr, jeg ler og ler og ler. Klarer ikke slutte. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Eneste grunnen til at han ikke er sendt ut av landet er at vi kan ikke garantere at han ikke får dødstraff i Irak, eller i USA som også ønsker han utlevert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Herregud som det tar av i Paris da. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 2,5 år (sånn ca tror jeg) siden fikk jeg meg jobb igjen. Liten prosentstilling, men ja, jobb var jobb, og jeg var fornøyd. En jobb jeg gikk bevegde meg mye i, så jeg gikk ned ganske bra, ca 30 kg faktisk. Men hadde fremdeles endel å gå ned, for å si det mildt. Så fikk jeg førerkort for ca. et år siden. Og siden jeg har kjørt masse på jobb. Og lagt på meg igjen ti kg. Det er litt stusselig. Men fikk det for meg at jeg skulle veie meg nå. Minus 15 kg på en måned. Alltid ekstremt i starten på nedgang, og garantert masse væske. But still, feels great, og jeg fikk lyst til å dele det. Fordi jeg endelig er på vei mot målet igjen. Huhei! Smil. Vær glad! Gratulerer. Jeg har ikke gått ned like mye selv, men etter at jeg fikk ny jobb og derfor nytt kosthold gjennom kjøkken og kantine der, har jeg gått ned fra 90 kg til 85 kg, som jeg synes er en passende vekt på mine 176 cm. Akkurat denne uka tror jeg dog ikke at jeg har noe å gå på. Det ble kake på en konferanse på tirsdag og igjen i går fordi en kollega hadde bursdag. I tillegg var det som vanlig vaffeltorsdag. Så ble det kakefredag i dag fordi kollegene mine er glade i kake og har bestemt at noen skal ta med kake annenhver fredag. Jeg spiste også kake på lørdag fordi mamma og stefar hadde bursdagselskap. Altså har jeg spist kake 4 av de 7 siste dagene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Nå fikk jeg lyst på kake. Ostekake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Nå fikk jeg lyst på kake. Ostekake.Hva med bukkake? Du kan få det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det er den beste kake, men da bør du få med noen kamerater. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Herregud som det tar av i Paris da. Litt rart at de får det til igjen så kort tid siden forrige gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå