Overmoden2.0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Ja ikke rart jeg har vært frustrert Endret 13. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Fikk nesten troen på fred mellom Israel og Palestina nå. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Huh... Allergimedisinen jeg har pleid å bruke gikk ut av blåreseptordningen nå i september. Jeg fikk legen til å sende en søknad om unntak så jeg fortsatt kan få den på blå resept. I dag kom vedtaket fra Helfo. Det er innvilget. Yay! Hadde ikke helt trua. De koster en del fordi de nå må gråimporteres. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 nokså amputert tilbod med fem restaurantar då, men still counts. Vi har like mange plusspoeng. Sjukt. Ikkje no lenger då, men var gøy så lenge det varte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Musiker drept i Miami , purk trodde han var innbruddstyv men hadde bare fått motorstopp på bilen.....purken identifiserte seg ikke heller så helt umulig å vite for musikern om han hadde ærlige hensikter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kom med sladder istedenfor. Mye mer spennende. Electra tenner på wet , Frasier liker å kle seg i dametøy og Danson liker klaps på rumpa.....fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 God Fredag den 13 morgen alle Jason Lives ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Og DER daua pcen min. Det er virkelig fredag den trettende. Jeg er møkk lei av at alt går til helvete for tida. Can it please stop now? Tidligere i høst daua den bærbare. Nå sitter jeg med en jævla Asus Eee som eneste alternativ. Dere husker de bittesmå "laptopene" som ikke engang klarer Youtube i 720p. Med 1 giga ram. Fuckings shite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Prææhæææhææhæhæ *vincent price stemme* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Fikk nesten troen på fred mellom Israel og Palestina nå. Jeg og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Og DER daua pcen min. Det er virkelig fredag den trettende. Jeg er møkk lei av at alt går til helvete for tida. Can it please stop now? Tidligere i høst daua den bærbare. Nå sitter jeg med en jævla Asus Eee som eneste alternativ. Dere husker de bittesmå "laptopene" som ikke engang klarer Youtube i 720p. Med 1 giga ram. Fuckings shite. Låner dama sin jeg, når jeg må. Har kun TV-PC-en igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Mamma har fobier mot slanger, ser hun en på tv skriker hun. Husker når jeg var liten kjøpte jeg en leke slange. Satt i baksetet på vei hjem og kasta den i fanget på mamma. Den var ute av ruta før jeg visste ordet av det. 15 kroner rett i dass. Muttern også. Da vi var i USA i 2007, kjørte vi til en nasjonalpark i California, og over veien, krøp det en slange. Mamma drar i rattet slik at pappa kjører over den, pappa stopper, og vi ser at den ikke er død. Mamma er helt hysterisk, fordi pappa vil gå ut og ta livet av den, og låser bildørene og nekter oss å åpne vinduene. Det hele ender med at pappa må rygge over den og kjøre over den igjen, for at mamma skal være sikker på at den ikke kan ta henne. De små lekeslangene mine av plast, har mirakuløst nok overlevd, men hun kan ikke se dem på TV eller noe slikt. Prøvde eksponeringsterapi, men det fungerte visst ikke. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 nokså amputert tilbod med fem restaurantar då, men still counts. Vi har like mange plusspoeng. Sjukt. Ikkje no lenger då, men var gøy så lenge det varte. Nå har vi det. De opplyste er ute etter oss. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Definitivt. Men hugs at dei ikkje hadde vore det om dei ikkje såg oss som reelle konkurrentar, så det må vi berre ta positivt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Skulle ikke Krekar til Italia likevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Om du gjør det på meg først.Vi kan gjøre det sammen mens vi holder hender? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Om du gjør det på meg først.Vi kan gjøre det sammen mens vi holder hender? Det er helt greit! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Skulle ikke Krekar til Italia likevel? Det er visst en lang prosesss i såfall. Etter den løfte episoden har jeg sett på Krekar som en klovn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 2,5 år (sånn ca tror jeg) siden fikk jeg meg jobb igjen. Liten prosentstilling, men ja, jobb var jobb, og jeg var fornøyd. En jobb jeg gikk bevegde meg mye i, så jeg gikk ned ganske bra, ca 30 kg faktisk. Men hadde fremdeles endel å gå ned, for å si det mildt. Så fikk jeg førerkort for ca. et år siden. Og siden jeg har kjørt masse på jobb. Og lagt på meg igjen ti kg. Det er litt stusselig. Men fikk det for meg at jeg skulle veie meg nå. Minus 15 kg på en måned. Alltid ekstremt i starten på nedgang, og garantert masse væske. But still, feels great, og jeg fikk lyst til å dele det. Fordi jeg endelig er på vei mot målet igjen. Huhei! Smil. Vær glad! 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Skulle ikke Krekar til Italia likevel? Det er visst en lang prosesss i såfall. Etter den løfte episoden har jeg sett på Krekar som en klovn. Vil vell ha kontroll på han her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå