Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ingenting ser det ut som. Han er sikkert bare en fet fyr som digger seg selv. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ingenting ser det ut som. Han er sikkert bare en fet fyr som digger seg selv. Kom borti! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hæ? Du skjønner nok snart Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 @Admiral Spesielt. @Hardkokt hva holder du på med? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kommer borti ting Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Herregud. Internett=diskusjon.no påtide å logge av ja. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ikke feil d. Tilbringer mestparten av datatiden min inne på diskjuson.no. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Noen her som har bykset ut av en busk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er dette den nye hooke-tråden? Nye og nye. DNFK#, og SO# før det igjen, har vel alltid vært brukbare, sosiale søppeltråder for hookups. Mange har funnet sammen via dem opp gjennom årene. For ikke å snakke om all tøsinga … Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ikke feil d. Tilbringer mestparten av datatiden min inne på diskjuson.no. Skal twitche etterpå. Det er mer fornuftig. Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er dette den nye hooke-tråden? Nye og nye. DNFK#, og SO# før det igjen, har vel alltid vært brukbare, sosiale søppeltråder for hookups. Mange har funnet sammen via dem opp gjennom årene. For ikke å snakke om all tøsinga … Jasså ja, så det er sånn det henger sammen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Noen her som har bykset ut av en busk? Nei men jeg kjenner en som gjorde det. På vei hjem fra skolen var han av og til før oss, og gjemte seg inn i en busk. Og så hoppet han fram når vi kom for å ta kung fu på oss. Han hadde lært seg kung fu mente han. Han var litt teit og ganske bonde. Han lignet forresten på deg. Er det deg( m)? Endret 11. november 2015 av Delvis Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Noen her som har bykset ut av en busk? Nei men jeg kjenner en som gjorde det. På vei hjem fra skolen var han av og til før oss, og gjemte seg inn i en busk. Og så hoppet han fram når vi kom for å ta kung fu på oss. Han hadde lært seg kung fu mente han. Han var litt teit og ganske bonde. Han lignet forresten på deg. Er det deg( m)? Nei, det var en med en gull-farget zippo lighter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men kanskje bak en steinEller bak en gammel buskSitter fortsatt.....hmmOg venter? Dimmu kan virkelig lyrikk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men, siden vi er inne på hookups og sånt. Noen ledige? Gutt eller jente? Har ikke du skjønt det for lengst? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ble usikker. Alltid trodd di ville ha meg, men siden vi aldri kom lengre enn facebook har jeg begynt å lure litt på deg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men men. Er man homo, vel så er man homo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå