Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Om man blir sykmeldt men føler seg frisk igjen for jobb før sykmeldingen er ferdig, er det bare å møte opp på jobb? Eller hvordan fungerer det? Må jeg nå bare vente? Dritkjipt å sitte hjemme. Edit: Ble akkurat invitert med på konsert til neste år av en forumbruker. Koseligste på lang tid! Endret 11. november 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hei, jeg er ny her. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Hei Alexara Tenk at du er på diskusjon.no Endret 11. november 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Haha. Jeg sitter å spiser lunsj, venter på de andre. Så kommer det en fyr og han tror de andre har ekskludert meg. Og dette måtte jeg bare ta opp videre. Jeg betryggende han om at de andre kom. Han satt seg med meg til de gjorde det. Kjekt når folk viser omsorg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Om man blir sykmeldt men føler seg frisk igjen for jobb før sykmeldingen er ferdig, er det bare å møte opp på jobb? Eller hvordan fungerer det? Må jeg nå bare vente? Dritkjipt å sitte hjemme. Edit: Ble akkurat invitert med på konsert til neste år av en forumbruker. Koseligste på lang tid! Hvem spiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Hei Admiral Necrolamedor! Hørt mye bra om denne siden, så da tenkte jeg å teste den ut.Er shitt lei facebook! Endret 11. november 2015 av Alexara Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvem spiller? Muse. Ikke mine største favoritter, men er alltid morsomt å se nye band live. Også skal man ikke se bort ifra at jeg får møtt endel forumbrukere utenom. Hei Admiral Necrolamedor! Det ble veldig bold skrift. Og selvsagt har du hørt mye bra siden det er jeg som har fortalt deg om diskusjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Så siden det var du som anbefalte meg dette Admiral Necrolamedor, så håper jeg du har rett at jeg trives.Ellers må jeg nesten komme å besøke deg å skjenke deg med whiskey! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Etter å ha skulle møtt hverandre i sju år så er det snart på tide Du bør forresten sjekke ut seksualitet-underforumet, der er det masse fet lesning til tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Rart du ikke er dritt lei meg. Vi prater jo på skype døgnet rundt igjen! Dumt jeg får besøk på lørdag, ellers kunne du kommet som du foreslo! Men tar det snart igjen da! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvem spiller? Muse. Ikke mine største favoritter, men er alltid morsomt å se nye band live. Også skal man ikke se bort ifra at jeg får møtt endel forumbrukere utenom. Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Dumt jeg får besøk på lørdag, ellers kunne du kommet som du foreslo! Men tar det snart igjen da! Tar det etterhvert, er ikke noen vits i å stresse noe uansett. Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. Og med riktig væske mener du sæd? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. Og med riktig væske mener du sæd? Sæd. Har opplevd å blitt spydd i nakken på en Metallica konsert en gang, var heldigvis full nok til å holde ut da. Fikk merkelig nok god plass rundt meg etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvor finner jeg de trådene om seksualitet da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hahahha. Da tror jeg at jeg hadde dødd litt på meg. Vært spart for de verste konsertsituasjonene, men er titt og ofte det er noen der som garantert har bæsjet på seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvor finner jeg de trådene om seksualitet da? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=433 Bare trykk deg rundt om på forumet og titt litt så finner du det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Folk lurer på veldig mye ser jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) That's life! Følelsen når noen prøver å irritere deg men du kjenner at du klarer å gi mer og mer faen er faen så digg. Endret 11. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ja, godt man kan overse. Har et par slike jeg også i livet mitt, men dem klarer ikke det helt. Men du? Skype nå eller? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Bananelaks: Det kan sikkert være et bra råd å sjekke vitaminer og sånt som noen sier. Og husk drikke mye. Helst vann Veldig viktig. For lite veske gir fort hodepine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå