Eplefe Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Bare å finne frem beltet da.ene baren her arrangerer øl og whiskysmaking i morgen. Sånn er livet i Bergen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 K-kan jeg a-adde deg på steam l-l4r5?Akkurat den holder jeg privat. Ikke noe personlig håper jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Ikke noe personlig håper jeg Vil ikke at folk skal se hvor mange timer jeg har ingame i Barbie's funtime adventure. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 K-kan jeg a-adde deg på steam l-l4r5?Har deg der mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hallo er redd:( Hva gjør man når noen sier de skal komme og voldta meg om natten, ringe foreldre osv??? Har ikke tatt det så seriøst, men plutselig har vedkommende funnet ut hvor jeg bor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Hallo er redd:( Hva gjør man når noen sier de skal komme og voldta meg om natten, ringe foreldre osv??? Har ikke tatt det så seriøst, men plutselig har vedkommende funnet ut hvor jeg bor Anmeld. I 99% av tilfellene gjør de ikke noe ut av det, men du vil ikke være den ene prosenten. En spruteflaske full av salmiakk mot øynene hans er en enkel, provisorisk pepperspray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hallo er redd:( Hva gjør man når noen sier de skal komme og voldta meg om natten, ringe foreldre osv??? Har ikke tatt det så seriøst, men plutselig har vedkommende funnet ut hvor jeg bor Anmeld. I 99% av tilfellene gjør de ikke noe ut av det, men du vil ikke være den ene prosenten.En spruteflaske full av salmiakk mot øynene hans er en enkel, provisorisk pepperspray. Men vet ikke hvordan man gjør det, dessutwn er han ikke fra norge tror jeg er også litt flaut synes jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hvis noen sier sånn, er det vel bare å anmelde. Sånt er ulovlige stygge trusler man har rett å anmelde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Men vet ikke hvordan man gjør det, dessutwn er han ikke fra norge tror jeg er også litt flaut synes jegFor å anmelde må du møte opp på politistasjonen. Ta med deg den dokumentasjonen du har. Og, ja, det er kanskje flaut, men de er profesjonelle og har taushetsplikt. Slike trusler er noe de tar seriøst og kommer ikke til å gjøre narr av deg eller noe. Om du ber om det så får du sikkert snakke med en kvinnelig betjent om det er lettere for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Oki, tror jeg skal gjøre det om han ikke gir seg. I de fleste tilfeller er det nok tomme trusler, men man vet jo aldri om man faktisk er en av de som får en syk stalker på døra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Trodde man kunne anmelde online nå. Det kunne man, men det var for det meste kun tyverirelatert. Endret 4. juni 2015 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Ja, gjelder bare småsaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hadde vært mye enklere om jeg kunne anmelde det online. Vil egentlig ikke lage en stor sak ut av det og la foreldrene mine vite det osv, men er faktisk veldig redd på ekte. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Bare å finne frem beltet da. Hun gjør ikke den feilen igjen, nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Hun gjør ikke den feilen igjen, nei.Hva endte det med? Kjøpte du en ny på vei hjem? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Nei, jeg spiste den, smilte, sa det smakte "helt OK", og ba henne ikke bruke mikroen til noe annet enn restemat. Prøvde å ikke virke så skuffet som jeg faktisk ble. Jeg hadde personlig gått til slakteren for å kjøpe den biffen. Sto å pekte og forklarte for å få personen til å kutte biffen helt perfekt. Gledet meg til det måltidet. Endret 4. juni 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 NETFLIX KAN DRA TIL HELVETE!!! LILLEBROREN MIN TAR ALT NETTET MED DET SVINERIET!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 NETFLIX KAN DRA TIL HELVETE!!! LILLEBROREN MIN TAR ALT NETTET MED DET SVINERIET!!! Flytt hjemmefra. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Nei, jeg spiste den, smilte, sa det smakte "helt OK", og ba henne ikke bruke mikroen til noe annet enn restemat. Prøvde å ikke virke så skuffet som jeg faktisk ble. Jeg hadde personlig gått til slakteren for å kjøpe den biffen. Sto å pekte og forklarte for å få personen til å kutte biffen helt perfekt. Gledet meg til det måltidet. Hadde nok vurdert å heller spise den kald enn å varme den opp igjen i mikroen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Han som truet meg ga seg nå som jeg sa jeg kommer til å anmelde. Håper det varer, og at han ikke begynner igjen. Uansett skummelt at han vet hvor jeg bor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå