Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg er alltid behjelpelig med det, si ifra om du vil ha kontonummeret mitt. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Pizzabakeren stengte kl 22:00 så ble litt knapt med tid... Kononummeret ditt har jeg overhodet ikke bruk for Mr. Er nok at du kommer med slike fine bilder av mat når jeg er skrubbsulten ^^ Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Tog igjen. Det er fult så jeg er ikke så heldig at jeg får en toseter alene denne gangen. Og jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nattoget er faen meg kjipe saker. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nattoget er faen meg kjipe saker. Så absolutt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er en del folk ja. Og halvparten er noe høylytte folk fra et eller anna land I Asia Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ah faen. Jeg har lyst til å ta en kjøretur, men har drukket tre øl. Typisk. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Da er det like greit å bare holde seg hjemme ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har ikke mye valg, gitt. Får se hva jeg gjør, er dårlig så blir nok lege og sykemelding i morra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Hahaha, hadde aldri sykmeldt meg for det. Er hodet som ikke henger med. Jeg fungerer ikke helt som jeg skal, så må få noen dager å komme meg på beina igjen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Haha. Kunne jo være jeg var hjemme 4 dager med forkjølelse. Men da var jeg oppe I 40 I feber og jwg fikk omgangssyken I tillegg. Prøv å spy med tett nese du. Ja, da er det like greit å holde seg hjemme. Selv om det er godt å komme seg ut. Gjøre noe meningsfullt Endret 8. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Om du driter og spyr om hverandre så blir det litt vanskeligere ja. Og alle har da spydd med tett nese haugevis av ganger. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har aldri spydd med tett nese før. Haha. Trodde jeg skulle dø. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det er sånn jeg føler meg nå, tror jeg. På en litt annen måte. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Men heldigvis skal ingen av oss dø. Enda iallefall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Mine to verste opplevelser med bergensbanen er 1) brannsupportere på vei over fjellet og 2) to alenemødre på 20-ish år som hadde barnefri og skulle på høyfjellshotell. Sistnevnte var fulle omtrent før toget forlot stasjonen. Når de gikk av brøt det ut applaus blant resten av vogna. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Men heldigvis skal ingen av oss dø. Enda iallefall Nja, må leve en dag av gangen, man vet jaggu meg ikke hva som kan skje. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Mine to verste opplevelser med bergensbanen er 1) brannsupportere på vei over fjellet og 2) to alenemødre på 20-ish år som hadde barnefri og skulle på høyfjellshotell. Sistnevnte var fulle omtrent før toget forlot stasjonen. Når de gikk av brøt det ut applaus blant resten av vogna. Glad jeg ikke har opplevd noe sånn!høres helt grusomt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå