Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke muligheter for å sette inn webm-linker så det vises som en video istedenfor link her på forumet?

Ser ikke sånn ut. Lag en tråd under tilbakemeldingsdelen så er det ikke umulig det blir lagt inn. Burde vært støtte for det allerede.
Lenke til kommentar

Pappa hadde helst sett at ingen av oss huska at det var farsdag. Får ham til å føle seg gammel, dette er hans 30.

Så minstesøss var på Clas Ohlson og fiksa en kjølebag, dro på Mega og kjøpte øl, og så skrev en bad pun "For a cool dad". Og så preika jeg med a mens a hang rundt på Clasern, og begynte å lure på om jeg også skulle kjøpe noe, så da jeg var på Europris for å lete etter tannkrem (det er kun de som har Aquafresh), så jeg at de reklamerte for at flanellskjorter var noe for far, og så plukka jeg opp noe sjokolade han liker, og vips, gave.

Lenke til kommentar

Ahh. Så kjedelig da glad jeg ikke ble med :p

Var ikke det at showet var dårlig, men jeg satt ikke igjen med samme følelsen etterpå. Antagelig fordi jeg måtte løpe før det var slutt, men muligens også fordi første kampen var såpass intens, at de resterende ikke klarte å følge den opp.

Lenke til kommentar

Skal snart teste ut Black Ops 3. Håper jeg ikke er av de som får et spill som kjører som dritt på PCen min.

PC-en min og Black Ops 3 gikk ikke overens. Prøvde det i ca 1 time, fiklet litt med grafikkinnstillinger, drivere etc. Dårlig framerates, dårlig mouse input etc. Fikk heldigvis refund av Steam.

(i5 4670k, GTX 770, 16GB RAM)

Venter en måneds tid, sjekker om det er bedre da. Mulig jeg kjøper det igjen, siden spillet virket artig av det jeg har sett på Youtube/Reviews/Streams etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...