Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nei, men så godt mat sier seg selv at man må spise. Derfor er det greit det bare er Oslo kos. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Sunt kosthold og trening til vanlig, så kan man kose seg med sånt en gang i blant. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Yes. Ergo Oslokos Endret 8. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Slemme Lars.Slemme MEG? Det er Anfall som vil nekte meg sjokolade, ikke motsatt. Endret 8. november 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Hun gjør deg en tjeneste. Hun tar seg av deg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Slemme MEG? Det er Anfall som vil nekte meg sjokolade, ikke motsatt. Du må gjøre deg fortjent til sjokolade. Det er ikke sånn at du bare kan få. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Usj. Nesten bare sjokolade og kokt fisk jeg reagerer negativt på. Grusomme greier.Du er rar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Aldri sagt noe annet, gudskjelov. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 MAX <3 hvorfor kan ikke maks komme til Bergen?? Der var jeg også i går. Måtte ha noe i magen før showet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Blir godt å komme i ordentlig rutiner igjen, etter operasjon og flytting. Tilbake til å spise sunt, betydelig mye mindre røyking, bytte ut hjemmelaget pizza med hjemmelaget sushi, gå turer i marka, yoga og utholdenhetstrening. Har skeiet helt ut etter operasjonen. Helvetes morfin! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Morfin er noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Veldig bra og digg, men abstinensene i etterkant; et rent helvete. Å gå cold turkey på opiater er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Haha, ja, det er faen meg sant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Du må gjøre deg fortjent til sjokolade. Det er ikke sånn at du bare kan få.Du har misforstått. Default er at man skal få sjokolade. Så er det heller sånn at man gjør seg fortjent til å ikke få det om man er slem. Dessuten... Alt det syke Anfall gjorde med meg i går så har jeg definitivt fortjent det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Morsdag og farsdag (og bursdager) løses stort sett ved at søster sender en SMS om hvor mye jeg skal sende henne på kontoen kjekk ordning. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 MAX <3 hvorfor kan ikke maks komme til Bergen?? Der var jeg også i går. Måtte ha noe i magen før showet. Var der I går og var det ett fett show? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 De to forrige var bedre, også dro det litt ut, så jeg måtte løpe før siste match var ferdig. Hadde et tog som måtte rekkes. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) De to forrige var bedre, også dro det litt ut, så jeg måtte løpe før siste match var ferdig. Hadde et tog som måtte rekkes. Ahh. Så kjedelig da glad jeg ikke ble med Endret 8. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Du har misforstått. Default er at man skal få sjokolade. Så er det heller sånn at man gjør seg fortjent til å ikke få det om man er slem. Dessuten... Alt det syke Anfall gjorde med meg i går så har jeg definitivt fortjent det. Nei. Du må jobbe for sjokoladen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå