j-- Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 En pose syrlige drops? Den tok jeg ikke Drikk øl! Jeg tolket deg som syrlig, og derfor ville jeg gi deg ett bilde av syrlige drops? :---D Brukt to timer på en stor øl nå, går litt treigt her i dag. Veldig bra øl though. ------------- Your travel authorization has been approved and you are authorized to travel to the United States under the Visa Waiver Program. Hurra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 WTF? Hvordan er det mulig å ikke like sjokolade? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Det smaker ikke godt. Edit: Det at jeg ikke liker sjokolade er faktisk det beste med å ha meg som kjæreste. Dama får all sjokoladen for seg selv. Endret 8. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Tja, eventuell anger får jeg ta etterpå Ok. Ikke kom og si at jeg ikke advarte deg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Selv hater jeg smaken av mørk sjokolade, mørk kokesjokolade især. Bleh. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Endelig hjemme igjen. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Sjokolade er så godt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Som om du har noe du skulle sagt. Shut up woman! Om jeg sier jeg skal låne deg ut så har du bare å legge deg på rygg og spre beina! 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Virker ikke som Lars har fått sjokolade i kveld. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det smaker ikke godt. Edit: Det at jeg ikke liker sjokolade er faktisk det beste med å ha meg som kjæreste. Dama får all sjokoladen for seg selv. jaja... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Virker ikke som Lars har fått sjokolade i kveld.Joda. Både sjokolade, popcorn og... eh... andre godsaker. Endret 8. november 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Han har tydeligvis ikke lært en dritt så det er siste gang han får sjokolade. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 En pose syrlige drops? Den tok jeg ikke Drikk øl! Jeg tolket deg som syrlig, og derfor ville jeg gi deg ett bilde av syrlige drops? :---D Brukt to timer på en stor øl nå, går litt treigt her i dag. Veldig bra øl though. ------------- Your travel authorization has been approved and you are authorized to travel to the United States under the Visa Waiver Program. Hurra Neida. Jeg var bare enig I påstanden om at vedkommende var snill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Sjokolade er så godt. Usj. Nesten bare sjokolade og kokt fisk jeg reagerer negativt på. Grusomme greier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 For en grusom helg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 MAX <3 hvorfor kan ikke maks komme til Bergen?? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kommer sikkert, har jo hatt det rett borti høgget her en stund så. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Håper egentlig at det ikke kommer. Tenk på vekta :o Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er ikke som om man blir tvunget til å spise der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå