Datasmurf Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Drikker en stor GT og synger skillingsviser. Greit liv, ass. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 burn. Hvorfor tror du det var en burn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg er snill. Så nå vet dere det. Utrolig snill. Forsøkte å finne bilde av en pose syrlige drops. Viser seg at det produktet ikke finnes. In other news: Nå skal jeg grave frem en eller annen bra øl fra baren i kjelleren Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 En pose syrlige drops? Den tok jeg ikke Drikk øl! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Sett ferdig Fast & Furious 7 sammen med naboen, siste halvtimen vi ikke fikk sett forrige gang, så nå blir det helgekos Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg har det ikke helt bra i kveld, gitt. Makan til opplegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har du ikke fått nok pikk? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har du ikke fått nok pikk? Nei,dessverre. De er gift og vil ikke ha meg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Dårlig gjort. Jeg kan kanskje gå med på å låne bort Lars, siden det er deg. <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Dårlig gjort. Jeg kan kanskje gå med på å låne bort Lars, siden det er deg. <3 Hvis du låner bort Lars til Admiralen, kan jeg låne deg da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ingen har sagt noe om at jeg er til utlåns. Dessuten, sikker på at du virkelig vil det? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Tja, eventuell anger får jeg ta etterpå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg er bare i en jævla tung periode, og de fleste har fått med seg at jeg har vært igjennom et brudd og det har vært mongo drama og kvalme. Bare tull. Det er gudskjelov historie. Nå har jeg fine stunder og dårlige stunder. I kveld har jeg en dårlig. Hverken mer eller mindre. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Ingen har sagt noe om at jeg er til utlåns.Jo, jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg er bare i en jævla tung periode, og de fleste har fått med seg at jeg har vært igjennom et brudd og det har vært mongo drama og kvalme. Bare tull. Det er gudskjelov historie. Nå har jeg fine stunder og dårlige stunder. I kveld har jeg en dårlig. Hverken mer eller mindre. Føler med deg, utenom bruddet. I dag går det overraskende bra. Jeg kan dele litt av overskuddet + sjokolade om det hjelper. \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jo, jeg har. Som om du har noe du skulle sagt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Bommet på ølsalget i dag. Kom kl 18:01. Det er irriterende det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg liker ikke sjokolade. Jeg har spist fantastisk godt wienerbrød i kveld da. Og ølpannekaker, noe jeg aldri hadde hørt om engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå