Datasmurf Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Her går det i vann, i alle fall. Alltid greit etter cognac. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Alkohol er så oppskrytt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ankommet Oslo. Fikk sove hele turen på toget. Deilig. Nå har jeg sjekket inn på hotellet og er klar for noen timer til med søvn før det braker løs I Lillestrøm. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Alkohol er så oppskrytt. Tja. Kun om det blir for ofte/for mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 tror jeg skal legge meg nå Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Jepp, morgen og tid for å stå opp for å finne på dagens dose faenskap. Vodka smaker jo høgg i forhold til gin.. Sikker på at du har smakt gin? Endret 7. november 2015 av Llandari Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jepp, morgen og tid for å stå opp for å finne på dagens dose faenskap. Vodka smaker jo høgg i forhold til gin.. Sikker på at du har smakt gin? Ikke ren gin. Bare GT. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Da går jeg heller ut og gnager på et tre. Smaker det samme... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Gin and tonic smaker sprakebusk. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Gin and tonic er himmelsk godt! Beste eg vet. Meeen blir så dårlig dagen derpå så eg drikker ikke sprit lengre. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvem, jeg? Det kan du ikke bevise Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Du skrev at GT er himmelskt godt, det er bevis nok. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Yay eg er bevist gal! Får feire med et par liter GT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 GT er digg, om du får den ordentlig. Har fått alt for mange dårlige GTs opp gjennom åra. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Artikkel på dagbladet.no som heter "Ari Behn - Jeg er ferdig med fylla", lo godt når jeg så den, lo ennå mer når jeg klikket meg inn og det viste seg at man må betale penger for å lese den. Jeg er ferdig med Justin, alltid syntes at han var okay, men når har han sviktet norske beliebers. Youtube sin "automatisk avspilling" funksjon fører med seg mye rart. Pleier ofte å sette på en video når jeg skal sovne og når jeg våkner neste morgen, er det noe helt annet som spilles. I natt gikk jeg fra en video om Batman V Superman til The Hills Have Eyes 2 rape scene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) SWAG!YOLO! Veganere som skal kjøre en begravelse for en kylling i en butikk: Verdens verste type mennesker. Jeg dør. Endret 7. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Samme her. Jeg skulle til å si at jeg har blitt voksen, men så kom jeg på at jeg aldri skulle innrømme det. Sålenge man ikke har barn, og fortsatt har noen år på å være ekstra impulsiv, bedre råd, mindre ansvar, mindre skille mellom grenser og what not - kjør på! Ihvertfall planen vår, frem til det blir barn og kjøp av bolig om tre-fire års tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå