Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Dama ødela den flotte 750-grams biffen jeg kjøpte til middag. En halvtime før jeg dro fra jobb spurte jeg om hun var klar til å steke kjøtt. Da svarte hun at hun allerede hadde stekt biffen for et par timer siden, og at hun skulle varme den opp i mikroen da jeg kom.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det spillet jævlig vanskelig å skjønne seg på? Får vondt i hodet av å se skjermbilder eller video fra det.

Det er komplisert, ja. Tar tid å sette seg inn i. Og ikke verdens enkleste. Men jeg kommer meg gradvis.
Lenke til kommentar

Det ER latterlig morsomt. Men som sagt vanskelig å sette seg inn i. Jeg måtte se en del Let's plays for å skjønne en del av tinga. Paradox er ikke bestandig verdens beste til å forklare deg hva du skal gjøre og sånn.

Anbefaler deg å se på Shenryyr, DDRJake eller Arumba på YouTube/Twitch om du ønsker å lære litt.

DDRJake blei faktisk hanka inn av Paradox sin QA-avdeling på bakgrunn av streamene sine. Han var så flink til å avdekke exploits. :p

Lenke til kommentar

Ser på Arumba for å lære meg SC2 nå. Han er flink, men det gjenstår fremdeles å installere spillet og prøve litt selv. Har prøvd det tidligere, men da uten at jeg egentlig visste hva jeg drev med. Misforstod en del, og det hele endte med at da min første hovedkarakter dødde, ble sønnen (som jeg tok over) satt i fengsel av onkelen. Alle hatet meg, og jeg råtnet i fengselet. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har ikke spist på 18 timer, og det hjelper ikke akkurat på matlysten av å lese om bæsjen deres:@@

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har ikke spist på 18 timer

Lege :(

Det er farlig å gå sånn lenge uten mat.man kan få kreft av det senere, ja faktisk. Det har jeg hørt noen si som har greie på det.

Virker som man kan få kreft av alt for tiden:/

Lenke til kommentar

Har ikke spist på 18 timer

Lege :(

Det er farlig å gå sånn lenge uten mat.man kan få kreft av det senere, ja faktisk. Det har jeg hørt noen si som har greie på det.

Virker som man kan få kreft av alt for tiden:/

Å gå 18 timer uten mat er ikke i nærheten av farlig.

Gjør man det regelmessig er det usunt, men langt i fra farlig å droppe mat en dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja regelmessig. Pluss hvis man drikker saft og juice og sånt isteded, akkurat det noen sa er farlig.
tror det er noe i det, for to stk nære fikk kreft og døde av det.

Det skal være viktig med regelmessige moltider. Det sa legen min også.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tviler på jeg dør av kreft i løpet av uken da. Er litt irriterende for jeg blir selfølgelig dårlig og uvel av å ikke spise:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...