L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg sitter og ser på direktesending av at en astronaut gjør vedlikehold på en romstasjon som fyker 400km over oss i 27600 km/t. Dette er egentlig en utrolig awesome tid å leve. Endret 6. november 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ferdig på jobb, lagt om til vinterdekk, spist middag. Endelig helg! Vin og pumping av stake til jeg blør skal initieres nøyaktig nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Her går det i øl og YouTube. Forhåpentligvis slipper jeg å pumpe staken sjøl i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Vurderer vinyl. Lite som er diggere enn å sette på en knallbra LP. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg drikker cola og ser på nrk2. Må garantert pumpe staken selv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ikke om jeg hjelper deg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg stikker snart til toget. Hater tog. Dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg stikker snart til toget. Hater tog. Dritt.I feel you. Skal du langt? Vurderer vinyl. Lite som er diggere enn å sette på en knallbra LP.Pumpe staken er diggere. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Bergen-Oslo. Så blir noen timer. Får forhåpentligvis sove da. Endret 6. november 2015 av Hardkokt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Tja, man kan alltids kombinere. Om man i tillegg spiser softis så har man en kombo som kunne betydd slutten på universets eksistens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Bergen-Oslo. Så blir noen timer. Får forhåpentligvis sove da.Jeg haaaaater bergensbanen. Etter det året jeg og anfall bodde på hver vår kant av landet så har jeg sett mer enn nok av den. Nå tar jeg fly så fremt jeg kan. Tja, man kan alltids kombinere. Om man i tillegg spiser softis så har man en kombo som kunne betydd slutten på universets eksistens.Hva med en god biff i stedet for softis? Lenke til kommentar
Jockee Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 fredag da drikker jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hva med en god biff i stedet for softis? Joda, funker det og. Så lenge man har det fett. fredag da drikker jeg. Skål! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Haha. Jeg håper jeg en dag aldri mer skal ta tog. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ferdig på jobb, lagt om til vinterdekk, spist middag. Endelig helg! Vin og pumping av stake til jeg blør skal initieres nøyaktig nå. Har du spist wienerbrød? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Nei, det er i morra. Derfor jeg byttet til vinterdekk i kveld, siden det fort kan være glatt når jeg skal kjøre hjem igjen. En ting er sikkert, til våres skal jeg bruke et dekkhotell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ble litt inspirert av Wienerbrød pratet, så kjøpte et par på Prix. Men det er vel ikke samme som hjemmebakte?Og et par Mohito. Egentlig noe søtt kliss begge deler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Så praktisk da. Få time, levere bilen, ta seg en kaffekopp og slappe av litt, og så få bilen tilbake. De vasker og tar vare på de andre dekkene. Jeg kjører derfra glad og fornøyd. Sånn som nå var det som en real treningsøkt. Svetten rant, mutterne satt så hardt at jeg aldri har opplevd maken. Ene brakk også, og jeg får finne en lur løsning på å få delen som sitter igjen ut så jeg kan få i en ny mutter. Så jah. Førstnevnte virker så mye hyggeligere. Ble litt inspirert av Wienerbrød pratet, så kjøpte et par på Prix. Men det er vel ikke sammesom hjemmebakte?Og et par Mohito. Egentlig noe søtt kliss begge deler. Hjemmelaget er så sinnsykt mye bedre. Hun nevnte noe med jordbær og, så er jævla spent på hva det blir.Mojito er forresten noe skvip av en dimensjon ukjent. Endret 6. november 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Mojito er forresten noe skvip av en dimensjon ukjent.Synd jeg ikke kan plusse denne posten mer enn èn gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå