Delvis Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Forstår ikke at det er drama, bare ser de skifter på profiler og sånt uten å skjønne hvorfor.Men de får bare ta seg ut som man sier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Drama ferdig. Så la oss diskutere andre ting. Som at det snart er helg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Hva er det med dere to egentlig? Kan dere ikke ta dramaet et annet sted? Drama har jo vært DNFK/SO#-mat i alle år. Har jo bare blitt betydelig slappere de siste årene Snart helg. Whoop whoop. Skal fortsette å legge laminat, og begynne å montere Ikea-kjøkken. Endret 6. november 2015 av j-- 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gjesp.. Jeg er så trøtt.. Graviditet frarådes på det sterkeste. Har freidig poppet enda, tro? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hva er det med dere to egentlig? Kan dere ikke ta dramaet et annet sted? Drama har jo vært DNFK/SO#-mat i alle år. Har jo bare blitt betydelig slappere de siste årene Snart helg. Whoop whoop. Skal fortsette å legge laminat, og begynne å montere Ikea-kjøkken. Stas da Hvilket kjøkken/fronter skal dere ha? Kjøpte nytt rekkehus i stedet for å begynne å pusse opp. Kjenner jeg er en smule glad for det. Blir sliten bare av å tenke på oppussing.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg er bedt på middag og wienerbrød. Ikke spist hjemmebakte wienerbrød siden jeg bodde hos muttern. Kommer til å skli av stolen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Wienerbrød, faktisk. Aldri smakt hjemmelaget. Det ser litt komplisert ut å lage. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gikk til det skritt å drikke 3 øll i går til kampene. Bør kanskje holde meg unna noe i dag da? Men det er jo fredag Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Er sikkert lettere enn det ser ut, som det meste av bakst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gikk til det skritt å drikke 3 øll i går til kampene. Bør kanskje holde meg unna noe i dag da? Men det er jo fredag Næh, bare å drikke øl det. Tre øl på en kveld gjør det da ikke fælt å ta noen dagen etterpå. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Er ikke wienerbrød flere tynne lag med butterdeig eller noe sånt da? Vanlig gjærbakst er ikke noe stress. Lenke til kommentar
-Heavenly- Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Hei. Endret 6. november 2015 av -Heavenly- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Er ikke wienerbrød flere tynne lag med butterdeig eller noe sånt da? Vanlig gjærbakst er ikke noe stress. Aner ikke. Typen hennes har lagt på seg masse pga baking, så regner med at det er knall Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Er ikke wienerbrød flere tynne lag med butterdeig eller noe sånt da? Vanlig gjærbakst er ikke noe stress.Aner ikke. Typen hennes har lagt på seg masse pga baking, så regner med at det er knall Haha..Alltid et godt tegn.. eller noe Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Reiser til Oslo I natt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Haha..Alltid et godt tegn.. eller noe For en som elsker wienerbrød så. Gått ned en jakkestørrelse på jobb og, så da kan jeg ta av skikkelig. Skal spise så mye at jeg ikke blir invitert igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Har nettop spist årets første klementin. Nesten julestemning! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Reiser til Oslo I natt Hva skjer i Oslo? Dvs, jeg vet hva som skjer i morgen kveld, for da skal jeg også dit. http://www.wrestling.no/2015/powerslam-xiii/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Har nettop spist årets første klementin. Nesten julestemning! Vær forsiktig med å gi Stig for mye klementiner. Han har pleid å få sinnsykt med luft i magen av det. Endret 6. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ja, det er ikke noe nytt :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå