Datasmurf Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Oppskrytt. Jeg kommer meg ut et par ganger i året. Holder i massevis. Og i det jeg kjører opp og skaffer meg bil, vil det være slutt på det, også. Da blir det bare "Sjur, kjør meg dit" og "Sjur, bli med og besøk de lutherske misjonærene på Ljøkel" opp og i mente. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Holder med jobb, trening og sosiale anledninger som konserter og spillexpoer og lignende. Så er jeg for meg selv ellers. Sagt nei til å møte to tinderberter i det siste fordi jeg ikke har lyst til å være med mennesker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Oppskrytt. Jeg kommer meg ut et par ganger i året. Holder i massevis. Og i det jeg kjører opp og skaffer meg bil, vil det være slutt på det, også. Da blir det bare "Sjur, kjør meg dit" og "Sjur, bli med og besøk de lutherske misjonærene på Ljøkel" opp og i mente. Ja, flaks du slipper å ha egen vilje og ta egne valg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Vel, nå har folk kjørt på meg i 29 år, så da skulle det bare mangle at jeg gjengjelder tjenesten. Faktisk forventer jeg en slik "hevn". Og det er på sin plass, også. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Shiba shiba, got my ass lookin' like a zebra Deilig å ha fri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Tiden går så jævlig seint. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Tiden går så jævlig seint. På skole/jobb, i presume? For utenom jobb er det knapt tid til alt jeg skulle ha gjort, og tiden går aaalt for fort. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Tid er bare en illusjon. Så dans. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Da er det for lite illusjon per døgn for å gjøre alt jeg skulle ønske jeg fikk gjort. Spis kake! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Kake er fetende. Så nei takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Kake, ja. Kanskje jeg skulle tine opp en av kakene i fryseren og ha til lunch. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 En ting jeg hater med den menneskelige hjernen er at av og til så finner den ut at det er en god idé å huske absolutt alle gangene man har driti på draget de siste 20 åra. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 TDL = traumas of daily life. Det går an å lære seg å løse ut spenningen fra minnene så blir det bedre. Det finnes masse forskjellige teknikker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Synd det ikke er fra Twitter. Da kunne jeg hevda Twitter-PTSD og skaffa meg en Patreon. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 En ting jeg hater med den menneskelige hjernen er at av og til så finner den ut at det er en god idé å huske absolutt alle gangene man har driti på draget de siste 20 åra. Haha. Hater akkurat det samme selv. Rødmet en del ganger pga noe jeg gjorde for 7 år siden liksom.akjønner ikke poenget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg tror jeg må skaffe meg en ny internettjobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå