Datasmurf Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Skal bli godt med helg, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Merker du i det hele tatt forskjell på helg og hverdag? 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jepp. Det er flere biler ute i gata i helgene, samt at jeg ikke har kjøretimer da. I tillegg er det flere folk i huset, og det kommer ikke post. Og så spiser jeg bedre, og det er flere folk som logger på de forskjellige spillene jeg spiller (WoW, diverse modda Minecraft-servere, Marvel Heroes) på tider hvor det stort sett bar er jeg som er online. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) *attenborough-stemme* Such is the life of a 25 year old manchild Endret 3. november 2015 av Bytex 9 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Hahaha, jeg ler av eksen. Endret 3. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er faktisk veldig humoristisk. Og ikke bare pga det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg bestilte en pakke. Den ble tatt inn i tollens varelager. Info om pakken: - E juice innen lovlig mengde - Betalt pris = under 350kr - Full pris (brukte kupong) = 353kr Fikk beskjed om at den mangla proformafaktura. Det sendte jeg inn på fredag. I dag får jeg beskjed om: "Sendingen har ikke alle dokumenter som kreves for fortolling". Må jeg virkelig betale 230kr ekstra for å få denne pakken, eller er det jeg som misforstår her? Voldsom pris å betale for 3kr ekstra dersom de regner med fullpris. Er det ikke faktisk betalt totalpris de går etter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Hahaha, jeg ler, eksen har funnet seg en av de styggeste mannfolkene jeg har sett som sitt nye boytoy. I alle dager Koselig sagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, jeg mener folk er pene, stygge, greie osv. Og det er ikke som om jeg sier det i fjeset hans, for jeg har ikke noen grunn for å såre han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 er det overmoden Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg har flere ekser, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 derfor jeg spurte om det var overmoden Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Så trist er det ikke da. Edit: Men er faktisk slutt mellom oss og. Litt trist, men er vel for det beste. Eneste jeg savner er spillingen/pratingen vi hadde sammen. Endret 3. november 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Så trist er det ikke da. Edit: Men er faktisk slutt mellom oss og. Litt trist, men er vel for det beste. Eneste jeg savner er spillingen/pratingen vi hadde sammen. Mtp din "anonyme" post så vet vi begge hvem du snakker om. Vedkommende har ikke noe med dette å gjøre. Vennligst slutt å nevn han. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nei, ingen her som vet hem det er. Hverken eller er eller har vært her. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Er du voksen så fjerner du kommentaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå