oOF Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jeppp, derfor driter jeg i å støtte opp om gode formål der jeg må oppgi personalia. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Livet er faen meg hardt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hemmeligheten med supper og lapskauser er kraften man bruker.høy fem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 >lapskaus på hermetikk Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Livet er faen meg hardt! Amen to that! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hemmeligheten med supper og lapskauser er kraften man bruker. Jepp, og her var det kraften fra en god svineknoke. Lapskaus på hermetikkboks går greit (den mørke, den lyse er forferdelig kjedelig), men jeg har i grunn ikke spist det etter at jeg slutta å studere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Så bra, på en skala fra en til pi, hvor dritings var du, og fikk du med deg sabelen? Hahha var ikke såå ille egentlig for husker så mye føler jeg. Var ganske populær med sverdet mitt as, men ble nok ikke noe på meg selvom enkelte tror jeg endte opp med trekant :( Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Du fikk det vel som du ville God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Haha endte ikke opp med det, men enkelte synes visst det så ut som det da jeg endte opp i taxi med to gutter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kanskje du hadde trekant i taxien men har glemt det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Den er lei, Pessimistisk. Jævlig kjipt å gå glipp av en god trekant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 hahah jeg klarer meg for å si det sånt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Hva gjorde folk på Halloween, da? Hadde selv reservert bord på strippeklubb. Når det gjelder underholdning er det ingenting som slår koreograferte danser av damer i undertøy. Var finale i VM i rugby på skjermene i bakgrunnen, men de så jeg ikke noe særlig på, for å være ærlig. Endret 2. november 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Øl, Prodigy-konsert og fest. Diggbart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) På trikken han: ja da er det gillette-kontroll *barberhøvel utkledd som menneske reiser seg stille og trykker febrilsk på stoppknappen* Endret 2. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 haahahaa Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Var i familiebursdag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 På trikken han: ja da er det gillette-kontroll *barberhøvel utkledd som menneske reiser seg stille og trykker febrilsk på stoppknappen* *er bytex* *stjeler alle vitsene til basil maarud over en lenger periode* *endelig tror folk at JEG er morsom og kreativ* *gråter mens jeg spiser en ny fjordland pinnekjøtt* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Tyrannosaurus rekt m7. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 >fjordland pinnekjøtt >disgusting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå