Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg kom meg hjem til slutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Så bra, på en skala fra en til pi, hvor dritings var du, og fikk du med deg sabelen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Fyllesyk. Maks morsom kveld. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Bugga forumutseendet seg for andre enn meg nå? Eller er det et lokalt problem for meg? Edit: Det var lokalt. Endret 1. november 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 I'll bite... Lompe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Min penis i din rompe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Woo, lapskaus i dag! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Lapskaus er noe av det beste og alle som mener det motsatte bør kastreres. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kunne ikke vært mer enig, Necro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kvinnfolk med skjeggfetish er forresten så jævla knall. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Bortsett fra at det faktisk er litt digg å være glattbarbert av og til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Nja. Ute og møtte masse folk etter konserten i går, som forresten var jævla fet, og var for det meste av tiden eneste mann med skjegg. Følte meg som verdens mest populære kar. Ganske nysingel, så lenge siden jeg har hatt det på den måten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kvinnfolk med skjeggfetish er forresten så jævla knall. Samboeren har skjegg, og bart. Tror aldri jeg har sett noen kle det SÅ bra! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Lapskaus er noe av det beste og alle som mener det motsatte bør kastreres. Nå er jo du en som holder med feil lag, men jeg er enig med deg i dette. Lapskaus er intet mindre enn fantastisk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Hemmeligheten med supper og lapskauser er kraften man bruker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Ny sms fra SOS Barnebyer. Føffaen, hva er greia med det? Får ikke lyst til å fortsette å støtte opp om saker om man skal få så mye dritt i ettertid. Ta penga mine og hold kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå