Datasmurf Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg gjorde det til jul i fjor. Var herlig. Lurer på å slå til igjen i år. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ser nå for meg Datasmurf som en -68er. HJELP Eh, jeg hadde sannsynligvis bare sitti på et rom og røkt meg stein og hørt på hippiemusikk, mens jeg drakk øl og leste tegneserier, og drømte om å ha venner å droppe syre med. Sup? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Når jeg hang sammen med en dop-kompis for mange år siden hadde jeg lyst å prøve syre. Men han sa det var så mye dritt på gata nå at det var ikkeno vits. Det var så utvannet at det var 50/50 om det ble noe effekt eller 400kr rett i dass. Så jeg prøvde det aldri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Aldri prøvd, men hatt lyst. Enten det eller sopp. Rein MDMA hadde også vært fett å prøve. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Tror ikke du får kjøpt "rein" noenting for tida. En på jobb sa at kokainen du kjøper nå er 80% hvitt pulver og kanskje 15-20% faktisk kokain. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Cola er typisk blanda ut mye. Men kjøper man MDMA-kapsler så er de visstnok ganske reine. Det er noe annet med "vanlige" knips som også inneholder alt fra speed, syre, koffein, PMA og annen drit man ikke vil ha. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Aldri prøvd, men hatt lyst. Enten det eller sopp. Rein MDMA hadde også vært fett å prøve. Sopp er nice. Anbefales! Er mulig å få tak i ren MDMA-krystaller. Knipsen er visst også veldig bra her oppe, ifølge noen kompiser. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Drugs er egentlig ganske kjedelig. Hvis man har et liv. https://www.youtube.com/watch?v=gWhUqo9Aivs Endret 31. oktober 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 I disse dager er jeg ikke så interessert i droger lenger. Jeg sier ikke nei om jeg får ting og tang tilbudt, men jeg er ikke lenger på jakt etter å oppleve det, slik jeg var før i tiden. Men så igjen, jeg går ikke ut fire ganger i uka lenger, heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja jeg fikk litt avsmak på droger når kompisen min krabba rundt på gulvteppet for å kanskje finne ETT korn med hasj..eller satt og skrapa pipa og holdt på å krepere fordi det smakte så jævlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Unga går opp til huset, står rett utenfor og snakker, og går igjen. Uten å ringe på. Skuffende. Ja ja, mer smørmalt og kamferdrops på meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Foreldrene deres har sikkert bedt dem holde seg unna huset Sjur bor i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Sikkert nok. Og jeg har til og med utelampene på. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Drugs er egentlig ganske kjedelig. Hvis man har et liv. https://www.youtube.com/watch?v=gWhUqo9Aivs Fint å se at det er flere som er enige. Elvepadling og skating er livet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Snakker vi bakepulver? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kvelden før jeg ble utskrevet fikk jeg valium og en kraftig dose morfin. Heftige greier. Her får man kjøpt tramadol uten resept. Og resept på valium kjøper du rett og slett av legen. 3,44 NOK per pille på 10mg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Du gjør noe veldig riktig. Er de like strenge på sånt i philipinene som i thailand? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Her får man kjøpt tramadol uten resept. Og resept på valium kjøper du rett og slett av legen. 3,44 NOK per pille på 10mg. Oi. Foretrekker å røyke en joint fremfor å ta avslappende eller smertestillende, så klarer meg fint i Norge for øyeblikket. Blir fjern bare av 1 g paracet. Prøver å være forsiktig med smertestillende og avslappende, etter at jeg ble avhengig for noen år tilbake. Ble innlagt for det samme jeg opererte for nettopp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Katten oppfører seg merkelig. Hun er kjælen og kosete. Stikk motsatt av hva hun ellers er. Vanligvis blir jeg møtt med klør og tenner om jeg prøver å kose med henne, nå gjør hun alt hun kan for å få kos. Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå