L4r5 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Much jelly. Like før jeg hiver meg på et fly og besøker deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Misunner deg. Nylig operert, så får ikke røre alkohol eller røykings før sårene er grodd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva har du operert for? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Endometriose, cyster på eggstokkene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Gjesp Endret 30. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Du er utenlands. Etter siste ukens store nyhetsoppslag og debatter her hjemme, høres det ut som rene kreftbombe hun lager til deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kvelden før jeg ble utskrevet fikk jeg valium og en kraftig dose morfin. Heftige greier. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det er så digg. Sikkert en glipp, men når jeg ble operert for no sær type brokk for snart to år siden fikk jeg med meg sterke opiater hjem. Samt resept på no annet kraftig smertestillende. Den komboen ass. Føffaen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Regner med det var en glipp, ja. Hadde ufattelig mange forskjellige sykepleiere og leger innom heletiden. Fikk morfin tre, ca fire dager sammenhengende. Kombinert med paralgin forte og andre smertestillende. Pluss avslappende og sovemedisiner. Fått utskrevet paralgin forte. Så bruker jeg muskelavslappende i tillegg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fikk morfin og smertestillende i nesten 14 dager jeg. Før jeg kom hjem og var ruset konstant på smertestillende enda flere uker. Var så lei rus på det tidspunktet at jeg hadde lyst til å avlive meg på dagen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fikk morfin og smertestillende i nesten 14 dager jeg. Før jeg kom hjem og var ruset konstant på smertestillende enda flere uker. Var så lei rus på det tidspunktet at jeg hadde lyst til å avlive meg på dagen. WOW! Jeg ble lei etter bare tre-fire dager. Må ha vært en omfattende operasjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Var en eller anna sær brokkoperasjon. Var i Oslo på det tidspunktet, så ble legevakta der og så til Ullevål. Legen som kom for å forklare meg hva greia klarte ikke å skjule hvor entusiastisk over hvor sjelden denne typen brokk var. Han var jo superhypet og gira. For ikke å snakke om idioti av meg da, etter operasjonen så ville de sette sånn drit inn i ryggen på meg. Hva faen heter det, sånn som gir det smertestillende kontinuerlig. Vel, jeg følte meg bra, og sa at det trengte de ikke. Klarte å reise meg opp på ved siden av senga, og de var superimponerte. Jeg ble dritstolt. Så ble jeg forflyttet til et vanlig rom, og jeg aner ikke hvor lang tid det tok, men herregud, smerten. Den smerten. For et smertehelvete jeg hadde. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 litt sang og musikk.god gammel Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Du gjør noe veldig riktig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 32 grader 03:40. Røyker en joint i bare boksern på balkongen mens dama steker svinekjøtt til meg. Kan livet bli bedre? Hadde du fyrt opp reven 40 minutter senere hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 *fly styrter i egypt* *de hører stemmer fra vraket* *det er bieber som synger* *alle går bananas* *han dør etter en sang* *alle buer* 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Herregud så digg hos barbereren. Superdeilig, og resultatet ble bra da. Mmmh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hva er det barberer gjør som gjør at man ser ut som en glatt barnerompe i fjeset i motsetning til å shave med vanlig gilette høvel hjemme, egentlig? Jeg får ikke den "looken" når jeg gjør det selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Hva er det barberer gjør som gjør at man ser ut som en glatt barnerompe i fjeset i motsetning til å shave med vanlig gilette høvel hjemme, egentlig? Jeg får ikke den "looken" når jeg gjør det selv. De bruker noe annet enn Gilette, the worst a man can get. Kniv er det beste, men double edged razor er fortsatt milevis foran vanlige Gilette-høvler. I tillegg bruker du vel gjerne skum eller gel på sprayboks? Det har også mye å si. Gå inn på barbershop.no og kjøp deg en Mühle R89, en kost og ordentlig barbersåpe eller krem. Jeg foretrekker Truefitt & Hill Ultimate Comfort barberkrem. Den er veldig skånsom mot huden. Avslutt med en etterbarberingskrem. Igjen bruker jeg Truefitt & Hill Ultimate Comfort. Kjøp også noen Feather barberblader. Det er de skarpeste og gir tettest resultat. De har litt mykt stål så de blir fort slitt. Vil du ha noen som holder litt lenger, men fremdeles er ganske skarpe anbefaler jeg Astra sine. Blader får du forresten ekstremt billig på ebay. Jeg betalte 71 kroner for 100 Astra-blader og 120 for 50 Feather-blader. Med dagens kronekurs er det sikkert litt dyrere, men fortsatt et varp fremfor de møkkahøvlene du bruker nå. Kjøp en barberkost i naturhår fremfor syntetisk. Dyrere, men mye bedre. De koster litt å starte med slik barbering, men du sparer fort inn den kostnaden kun på prisen av barberbladene. Edit: Skulle du være så uheldig å kutte deg så bruk en blodstopperstift eller litt blodstoppergel. Endret 31. oktober 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har forresten ikke barbert meg, men fått klipp/forming av skjegg. Fremdeles jævla godt. Skjeggmassasje altså, mmmh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå