Delvis Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Forbaskede førsteside Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ny forumkafé! Var kanskje på tide med en regeneration prosess Hei forresten! Ayyy hei Sameboe, det var lenge siden! Hvor er du stasjonert om dagen? Sent svar, men sånn blir det etter noen dager med eksamen. Jeg er per dags dato stasjonert i hjembyen min, Alta. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg var innom en ekte kafé i dag, så da passer det å avslutte dagen, om enn seint, med et besøk i forumkaféen også Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f.. Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere. Endret 4. juni 2015 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f..Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere.Pluss til deg for den. Hah, opplever nesten en stolthetfølelse for at jeg klarer å komme meg på jobb før åtte i dag. Fleksitid er skumle greier. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 For sent ute, skulle dratt for en halvtime siden... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg er så glad for at jeg jobber på kaffebar på dager som dette. Trenger minst en kanne kaffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Lustig : Sukker tar liv ! Chuck Norris : And so do I ! *pang* Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Er det bare å ta hva kaffe man vil, for det om man jobber der da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa. Nei , Satans mat er knallsterk curry uten vann , dette blir servert herrene Hitler , Hussein & bin Laden 2 ganger om dagen pluss at dem blir tvingt til å se på gamle NRK-prog og/eller prog med konstant reklame hvert kvarter Endret 4. juni 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f.. Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere. Kommer ikke til å skje. Jeg spiser ikke mat jeg ikke trenger for å overleve. Noen kan mene at sneglesnørr i Ubukaku er den største gourmet-opplevelsen i verden, betyr ikke at jeg reiser dit for å prøve det. Endret 4. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 For et fantastisk sommervær. 10 - 13 grader, lett til laber bris, og pøsregn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pell deg sørover, da. Her er det 20 grader og sol. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kommer ikke til å skje. Jeg spiser ikke mat jeg ikke trenger for å overleve. Noen kan mene at sneglesnørr i Ubukaku er den største gourmet-opplevelsen i verden, betyr ikke at jeg reiser dit for å prøve det. Så hva lever du på? Proteinshake og kosttilskudd? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Vanlig mat som ikke gjør magen min om til en atombombe. De kan ha sin fancy kebab i fred. Og sine stekte gresshopper, hermetiserte maur og sneglesnørr. Endret 4. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Nå kom endelig asola jeg har ventet påp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pell deg sørover, da. Her er det 20 grader og sol. Meh, gidder ikke bruke penger for å finne sol og varme. Jeg har ikke mye imot regn, uansett. Bare at det blir litt mye innesitting fordi jeg er smålei av å gå tur i regnet, og enda mer lei av å knipse bilder i regnet. Venter heller på oppholdsvær i trønderland. Blir nok reising i juli uansett. Berlin, Festfossen, Stavanger … Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Skal du til Vestfossen? :o Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Vanlig mat som ikke gjør magen min om til en atombombe. De kan ha sin fancy kebab i fred. Og sine stekte gresshopper, hermetiserte maur og sneglesnørr. Du er skjør. Jeg har aldri fått dårlig mage av kebab. Selv dårlige gatekjøkken-babber konsumert med promille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå